philippa starck Skrevet 9. februar 2004 #1 Skrevet 9. februar 2004 Dette har aldri skjedd før - men jeg har fått bitte små røde "kviser"/utslett av et nytt renseprodukt jeg nylig har kjøpt. Lancome sitt 3-i-1-produkt var supersmart tenkte jeg - helt til jeg sitter her med ujevn hud... Noen som har opplevd dette?
Gjest Ethereal Skrevet 9. februar 2004 #2 Skrevet 9. februar 2004 Jepp :evil: Og jeg sier: hold deg unna den nye fuktighetskremen til Estee Lauder, Hydra Complete. Jeg fikk kviser og tørre partier, og ble rød. Etter en uke uten den kremen, er huden min mye bedre igjen. Er 3-i-en-rensen et produkt som skal skylles av? Hvis ikke, kan det jo være at huden din ikke liker produktrestene?
philippa starck Skrevet 9. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2004 Nei, skal ikke skylles av. Kanskje det er en løsning på problemet? Skylle ansiktet etterpå, mener jeg?
Gjest Ethereal Skrevet 9. februar 2004 #4 Skrevet 9. februar 2004 Du kan jo prøve. Personlig ville jeg ikke likt tanken på et renseprodukt som ikke skal skylles av. Akkurat det sammen med disse renseserviettene; kanskje OK for en gangs bruk, men ikke permanent.
Cilla Skrevet 9. februar 2004 #5 Skrevet 9. februar 2004 Jepp :evil: Og jeg sier: hold deg unna den nye fuktighetskremen til Estee Lauder, Hydra Complete. Jeg fikk kviser og tørre partier, og ble rød. Etter en uke uten den kremen, er huden min mye bedre igjen. Er 3-i-en-rensen et produkt som skal skylles av? Hvis ikke, kan det jo være at huden din ikke liker produktrestene? :o :o kanskje det forklarer alle utslettene mine på kinnet???? Og de nye kvisene....Og tørre parti! Det er litt for lett å skylde på graviditet muligens......... Tror jeg går tilbake til Hydrazen jeg, som jeg VET jeg tåler! Skader i hvertfall ikke!
Gjest Ethereal Skrevet 9. februar 2004 #6 Skrevet 9. februar 2004 har du også prøvd DRITTKREMEN? Fordi du likte den gamle 100% Time Release? Vel, jeg fikk kviser og tørr hud av den (versjonen for tørr hud), og med en gang jeg sluttet å bruke den, roet huden seg betraktelig ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå