AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 Jeg er nå i syden, og får nesten litt panikk av å ikke vite hva jeg spiser inneholder. Spiser jo bare ute på resturant osv, så litt vanskelig å vite hvor mye jeg faktisk får i meg. Så prøver å spise sunt, og bestille salater osv.. er overvektig, og prøver å gå ned i vekt. Det jeg har spist i dag er: Frokost: En liten grov minibaguette, tomatbønner, stekt champingong og paprika og eggerøre. (En tallerk tilsammen, ikke så store mengder av hver ting) I tilleg spiste jeg fersk annanas, kiwi og melon. (ca 2 oppskjærte biter av hver ting) siden det er frokostbuffet prøver jeg å velge litt sunt, men er ikke så voldsomt stort utvalg.) Til lunch spiste jeg en tunfisk salat, men MASSE tunfisk (greide ikke alt) med isbergsalat, tomater, løk og paprika. Droppa brødet og dressing. På stranda spiste jeg 4-5 håndfuller med potetgull. Har drukket masse vann og cola light. Snart blir det middag med forret og hovudrett og dessert. (tror jeg dropper desserten om det ikke står frukt på menyen) Slik er ca. alle dagene mine her nede. Noen som vet hvor mange kalorier jeg har spist til nå ca? Kjenner jeg gruer meg til vekten når jeg kommer hjem. Anonym poster: 6c0f05bea5c2794a75946adf342244dd
addict Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 Hvor lenge skal du være borte? KJÆRE DEG KOS DEG PÅ FERIE. Ikke stress. Velg bort de voldsomme karbohydratene som brød og pasta og uhorvelige mengder is (du MÅ jo spise litt is i syden ) også unner du deg litt potetgull på stranda (du trenger ekstra salt når du svetter mye). Drikk light-brus om du vil styre unna de kaloriene, eller rett og slett hold deg til vann. Hva så om du går opp 1-2 kilo? Det er såklart litt kjedelig, men har du dårlig tid med å bli kvitt dem? Er det VERDT det å stresse og styre rundt på ferie når du egentlig skal slappe av og kose deg? Velg de sunneste alternativene om de er tilgjengelige, men ellers: senk skuldrene og nyt ferien din Så kan du heller stå på litt ekstra når du kommer hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå