Curlyme Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 Har noen her erfaring med det? Jeg skrev til en i stad skal få mail tilbake grunnen til det er fordi jeg er fortapt og har et helseproblem som legen ikke finner ut av. Ville høre hva de har å si. i tillegg er jeg ulykkelig i kjærligheten. Noen her som har noe å si om klarsynte. Jeg har enda ikke fått svar så får se hva de sier.
jessica90 Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 (endret) Ikke tro altid på det de skriver å sier, men noen er dyktige og vær varsom på at det er din fram tid vil du virkelig vite det før du er der? jeg har altid sakt det fins kjærlighet for alle.. Endret 1. juli 2012 av jessica90
Gjest Corto Maltese Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 Alle klarsynte er løgnere og bedragere. 2
isklar4 Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 (endret) Alle klarsynte er løgnere og bedragere. http://xkcd.com/373/ husk å få med mouse over på bildet Endret 1. juli 2012 av isklar4
Curlyme Skrevet 1. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2012 Jepp og det fikk jeg også oppklart. Hun hadde ikke peiling på hva hun bablet om alt var bare tull. Så der lærte jeg å aldri kontakte dem igjen for noe tull.
Pingting Skrevet 1. juli 2012 #6 Skrevet 1. juli 2012 Jeg anbefaler ihvertfall å sette deg inn i Cold Reading, teknikkene mange "klarsynte" bruker, før du har kontakt med noen. Uansett om man tror at klarsynthet finnes som fenomen eller ikke, så er vel så godt som alle klar over at den bransjen er full av lurendreiere og kyniske pengetynere. Å gjenkjenne cold reading er en grei måte å avsløre dem på.
Gjest Bud Skrevet 1. juli 2012 #7 Skrevet 1. juli 2012 Sørg for å finne en med de rette refransene, ikke gå for de som reklamerer for seg selv.
Curlyme Skrevet 1. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 1. juli 2012 Jeg fant hun er på eksperthjelp eller noe denne siden hvertfallMin lenkeHun reklamerer jo for seg selv og kan virkelig ingen ting. Jeg brukte henne. Hun hadde ikke peiling på hva hun snakket om og helles stemte ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå