Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen her erfaring med det? Jeg skrev til en i stad skal få mail tilbake grunnen til det er fordi jeg er fortapt og har et helseproblem som legen ikke finner ut av. Ville høre hva de har å si. i tillegg er jeg ulykkelig i kjærligheten. Noen her som har noe å si om klarsynte. Jeg har enda ikke fått svar så får se hva de sier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke tro altid på det de skriver å sier, men noen er dyktige og vær varsom på at det er din fram tid vil du virkelig vite det før du er der?

jeg har altid sakt det fins kjærlighet for alle.. :hjerte:

Endret av jessica90
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Alle klarsynte er løgnere og bedragere.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Alle klarsynte er løgnere og bedragere.

http://xkcd.com/373/ :)

husk å få med mouse over på bildet

Endret av isklar4
Skrevet

Jepp og det fikk jeg også oppklart. Hun hadde ikke peiling på hva hun bablet om alt var bare tull. Så der lærte jeg å aldri kontakte dem igjen for noe tull.

Skrevet

Jeg anbefaler ihvertfall å sette deg inn i Cold Reading, teknikkene mange "klarsynte" bruker, før du har kontakt med noen. Uansett om man tror at klarsynthet finnes som fenomen eller ikke, så er vel så godt som alle klar over at den bransjen er full av lurendreiere og kyniske pengetynere. Å gjenkjenne cold reading er en grei måte å avsløre dem på.

Skrevet

Sørg for å finne en med de rette refransene, ikke gå for de som reklamerer for seg selv.

Skrevet

Jeg fant hun er på eksperthjelp eller noe denne siden hvertfallMin lenkeHun reklamerer jo for seg selv og kan virkelig ingen ting. Jeg brukte henne. Hun hadde ikke peiling på hva hun snakket om og helles stemte ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...