AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 Problemet mitt er en del svarte hudormer og også noen hvite talgklumper som jeg gjerne vil ha hjelp til å fjerne. Men jeg orker ikke masse mas og produktpushing. Jeg vil bare ha noen behandlinger for å få bort det verste (har nå begynt med produkter som jeg er fornøyd med etter en lang tid hvor hudpleie var neprioritert). Kan dere anbefale noen i området Bryne-Sandnes-Stavanger? Anonym poster: 6bebbbc571825560edbfe1dcb7136099
Gjest BettyBoop Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 (endret) Problemet mitt er en del svarte hudormer og også noen hvite talgklumper som jeg gjerne vil ha hjelp til å fjerne. Men jeg orker ikke masse mas og produktpushing. Jeg vil bare ha noen behandlinger for å få bort det verste (har nå begynt med produkter som jeg er fornøyd med etter en lang tid hvor hudpleie var neprioritert). Kan dere anbefale noen i området Bryne-Sandnes-Stavanger? Anonym poster: 6bebbbc571825560edbfe1dcb7136099 Vitusapotek løven har en hudpleier den som er ved kiwi over togstasjonen Du har AnyBody på østervåg. De har nettside og: www.anybody.no, der står det hva slags behandlinger de tilbyr og du kan og bestille time der, Hud han og henne, biologisk hudpleie på straen senteret, bare clinic. ligger i sentrum en plass. Alle disse er i stavanger. Er de jeg vet om. Endret 25. juni 2012 av BettyBoop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå