AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 Hvem ville du helst hørt på? Ole Ivars eller Justin Bieber? Anonym poster: 59c312c12b6de06391f5aa57c59c6b98
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 Vil jeg heller få pest eller kolera? Anonym poster: 88f1bc9510f1e445e8d60acb966fde03 3
Gjest Corto Maltese Skrevet 25. juni 2012 #3 Skrevet 25. juni 2012 Vil jeg heller få pest eller kolera? Anonym poster: 88f1bc9510f1e445e8d60acb966fde03 Personlig hadde jeg med glede tatt både pest og kolera framfor Justin Bieber og Ole Ivars 3
Rainbow Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 Det var da grusomme valg! Jeg har faktisk holdt ut en slags konsert med Ole Ivars en gang, fordi jeg jobba i lokalavis, og et eldresenter fikk besøk av dem. Det var virkelig ikke bra. Men..de var da i det minste ganske hyggelige å prate med etterpå, selv om de var harry. Og jeg overlevde jo å høre på dem. Og Bieber virker...slitsom. Så kanskje rett og slett Ole Ivars, altså! *grøss*
Gjest Elyssa Skrevet 7. juli 2012 #5 Skrevet 7. juli 2012 Det måtte blitt Bieber. Har han jo gående på p4 innimellom, og skrur ikke av bare for det. Men hører ikke allurat på ham 'frivillig', nei... 3
Gjest Uanonymbruker Skrevet 7. juli 2012 #6 Skrevet 7. juli 2012 ole ivars, da kan jeg drikke øl og nikke jovialt til folk samtidig. 3
Medlem Skrevet 7. juli 2012 #7 Skrevet 7. juli 2012 Ole Ivars. Ikke at jeg liker noen av dem, men i valget mellom pest (Justin Bieber) og kolera (Ole Ivars) velger jeg kolera.
Gjest avocadoen Skrevet 7. juli 2012 #8 Skrevet 7. juli 2012 Jeg kunne kanskje holdt ut en Ole Ivars konsert om jeg hadde med ødepropper, og der kan man drikke øl. På en Justin Bieber konsert hadde ikke øreproppene funka, fordi fansen hyler så høyt, og så får man ikke øl. Helt klart Ole Ivars om man må velge mellom pest og kolera! :gjeiper: 4
Cata Skrevet 7. juli 2012 #9 Skrevet 7. juli 2012 Av de to valgene hadde jeg helt klart valgt Ole Ivars, selv om danseband ikke helt er min favorittmusikk.
Sunshower Skrevet 7. juli 2012 #10 Skrevet 7. juli 2012 Jeg kunne kanskje holdt ut en Ole Ivars konsert om jeg hadde med ødepropper, og der kan man drikke øl. På en Justin Bieber konsert hadde ikke øreproppene funka, fordi fansen hyler så høyt, og så får man ikke øl. Helt klart Ole Ivars om man må velge mellom pest og kolera! :gjeiper: Haha, signerer den 1
Gjest Svampen Skrevet 7. juli 2012 #11 Skrevet 7. juli 2012 (endret) Ingen av delene. Om jeg måtte velge, tror jeg faktisk at det hadde blitt Justin Bieber. Noen av sangene hans er faktisk ikke så ille, feks Live My Life. Den er nesten litt fengende Endret 7. juli 2012 av Svampen
Gjest Søgni Skrevet 7. juli 2012 #12 Skrevet 7. juli 2012 Jeg har vært på dansegalla med Ole Ivars. (Med fare for å begå fullstendig, personlig karakterdrap her inne). Det var faktisk veldig morsomt, men det var vel ikke først og fremst pga musikken, pluss at det var alkohol involvert. Så jeg velger Ole Ivars, jeg. 2
Gjest avocadoen Skrevet 7. juli 2012 #13 Skrevet 7. juli 2012 Jeg har vært på dansegalla med Ole Ivars. (Med fare for å begå fullstendig, personlig karakterdrap her inne). Det var faktisk veldig morsomt, men det var vel ikke først og fremst pga musikken, pluss at det var alkohol involvert. Så jeg velger Ole Ivars, jeg.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 7. juli 2012 #14 Skrevet 7. juli 2012 Synes ikke Justin Bieber er så verst jeg Ikke Ole Ivars heller forsåvidt :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #15 Skrevet 7. juli 2012 Synes ikke dansebandmusikk er så ille, jeg. Det er ikke noe jeg hører på på eget initiativ, men det er ikke sånn at jeg får lyst til å stikke ut trommehinnene mine med strikkepinner bare fordi det spilles en sånn låt på en kiosk eller på bussen. Så jeg velger Ole Ivars. Anonym poster: 741cb92bb48998ed2e02449387617c43
Gjest gjest17 Skrevet 7. juli 2012 #16 Skrevet 7. juli 2012 Blir jo som å velge mellom pest eller kolera.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 7. juli 2012 #17 Skrevet 7. juli 2012 Jeg har vært på dansegalla med Ole Ivars. (Med fare for å begå fullstendig, personlig karakterdrap her inne). Det var faktisk veldig morsomt, men det var vel ikke først og fremst pga musikken, pluss at det var alkohol involvert. Så jeg velger Ole Ivars, jeg. Det har jeg og! jeg syns og det var kjempegøy, skikkelig godstemning. Man ser aldri sure folk på dansegalla hvor det spilles dansebænd
Gjest Søgni Skrevet 7. juli 2012 #18 Skrevet 7. juli 2012 (endret) Det har jeg og! jeg syns og det var kjempegøy, skikkelig godstemning. Man ser aldri sure folk på dansegalla hvor det spilles dansebænd Jeg vet! Men så har man alltids de som mener alvor, og nærmest gjør det til en livsstil, som valfarter regionen rundt på dansegallaer. De danser swing som om det står om liv, og som om hver dans er den siste. De skiller seg litt ut fra den ellers så folkelig blide massen, og ser egentlig litt ned på de som "fylledanser" og sånt. Jeg dansa en gang med en sånn en, og aldri før (eller senere) har jeg blitt slengt rundt så heftig på et dansegulv! Og så beveger de seg i ganske koordinerte "flokker", disse seriøse dansegallafolkene, plutselig kan de bryte ut i spontan linedance eller lignende. Endret 7. juli 2012 av Søgni
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå