Chocoholic Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 (endret) Gikk til frisøren, og vi ble enige om å først ta av 2 cm, og så klippe opp litt i lange lengder, slik at det ble tatt rundt 5 cm totalt i lengdene, og litt mer rundt ansiktet. Hadde hår til midjen og ville ha mindre tungt hår med mer bevegelse. Nå sitter jeg her med hår som ikke når nedfor puppene en gang og jeg har ikke hatt så kort hår på flere år og aner ikke hva jeg skal gjøre med dette håret?!?! holdt på å grine der jeg satt i frisørstolen... hadde omtrent slik (kanskje 2-3 cm lengre) og nå er det slik (uten pannelugg, litt mer gradering framme, korteste er rett under haka)...stylingstips? edit: jeg vet at det bare er hår og det vokser ut igjen, men det er likevel ufattelig kjipt når jeg har spart i 5 år til laaaangt hår for så å kunne klippe det i den "perfekte" sveisen... Endret 25. juni 2012 av Chocoholic
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 Det vokser ut igjen. SIkkert ingen som ser forskjell uansett. Anonym poster: b56c5c099f1199d9a56fb68eed9f74ef 3
*Bumblebee* Skrevet 27. juni 2012 #3 Skrevet 27. juni 2012 huff føler med deg! har samme problem med frisører selv,de klipper ALTID for mye!! derav min skrekk for frisører med saks i hånden har ganske langt hår selv,men det er veldig slitt.og JA,jeg vet det burde klippes..det sier frisørene hver gang.men de slipper bare til med farge o.l. på mitt hår,er fornøyd med det jeg! løsningen for meg er å klippe det i små mengder selv.Forstår godt at du er lei deg for at de tok for mye. skal til frisør på fredag så får se da om jeg klarer å overvinne min fobi mot klipp...
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #4 Skrevet 27. juni 2012 dette skjedde alltid med meg hos frisøren, uansett så klippet de for mye. Sluttet å gå til frisør for 6 år siden, klipper og farger mitt eget hår og er mer fornøyd med det enn frisørresultat Anonym poster: 7e0f00d62e0d4b761d5b8febb413ebb4
Chocoholic Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2012 takk for svar. Jeg har vært fornøyd med frisøren jeg gikk til i to år, men hun sluttet og da måtte jeg jo finne en ny...og nå er jeg faktisk ganske lei meg. Jeg vet det er super forfengelig og folk har det mye verre enn meg, det er bare hår +++ men håret var liksom det jeg likte best ved meg selv rent utseendemessig...om ett år vil det være der jeg ville ha det, men det a) et år til, b) jeg må jo klippe av slitte tupper etterhvert dvs at i realiteten så tar det nærmere to...
Sophia. Skrevet 27. juni 2012 #6 Skrevet 27. juni 2012 Forstår godt at du er misfornøyd! Jeg har vært skikkelig misfornøyd av samme grunn jeg også, men det går som regel over etter et par uker. Da har det allerede vokst litt, og jeg finner ut hvordan jeg kan fikse det slik jeg syns det blir fint. Anbefaler å lete etter en frisør som forstår hvordan du har det. Det er nok mange frisører som har opplevd det samme selv, og derfor forstår at de ikke skal klippe mer enn de får beskjed om. Da blir du nok litt mer fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå