Gå til innhold

Kjekk og veltrent, men utrolig sjenert

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er deres tips til en 28 år gammel jomfru som er så sjenert at han aldri tør å ta initiativ med en dame?

Ville dere i det hele tatt ønsket å involvere dere med en mann som er jomfru i en alder av 28?

Anonym poster: 762c6d1963cd017261f9ed9c261879cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville dere i det hele tatt ønsket å involvere dere med en mann som er jomfru i en alder av 28?

Det er nok mere som er galt da enn litt sjenanse. Styr unna.

Anonym poster: 4e50397da8c488e62e05b06bf1460ca9

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du faktisk er kjekk og veltrent, så godt mulig. Hvis du er stabil i hodet ellers... men jeg er sjenert selv og hadde antagelig ikke tatt initiativ hvis du var veldig tilbaketrukket.

Anonym poster: 9fe1a8d744db341780828813ba45bb3a

Gjest Janus
Skrevet

Mitt tips er at du slutter å være sjenert, noe som er en treningssak.

:)

• Liker 1
Skrevet

Jaaaa...men hadde det funket? Jeg mener - kjekking i en alder av 28, noen må vel ha prøvd tidligere, så hva har gått galt? Løper han sin vei hvis noen begynner å plukke på ham...? :vetikke:

• Liker 1
Gjest test123
Skrevet

Jaaaa...men hadde det funket? Jeg mener - kjekking i en alder av 28, noen må vel ha prøvd tidligere, så hva har gått galt? Løper han sin vei hvis noen begynner å plukke på ham...? :vetikke:

Kan jo være at han ikke er i situasjoner hvor man blir sjekket opp, og at de gangene han faktisk har blitt sjekket opp så har det ikke vært riktig jente for han.

Skrevet

Kan jo være at han ikke er i situasjoner hvor man blir sjekket opp, og at de gangene han faktisk har blitt sjekket opp så har det ikke vært riktig jente for han.

Aldri?? Vel, hvem vet, kanskje... Skal ikke gre alle uerfarne ca-30-åringer over samme kammen som de jeg har prøvd meg på... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg kjenner en som første gang gikk inn i et forhold som 28åring. Tror han var jomfru også. Smart fyr, høy, veltrent, kjekk, handy og sosial, og det skortet ikke på tilbud før det. Men han var ikke interessert i noe annet enn et langvarig forhold sa han, og ville ikke inn i et forhold før han var ferdig med alle karriære-ambisjonene (som gjorde at han reiste mye).

Jeg er litt i samme kategori også. Jeg kunne dratt på byen, hatt ONS, sjekket litt her og sjekket litt der, men har bare ikke interessen. Mitt eneste mål er å finne en livspartner, og jeg tror ikke jeg gjør det på en arena jeg ikke trives på.

Synes det er rart at så mange skulle se på dette som negativt. Jeg hadde iallefall sett veldig positivt på det om ei søt jente har en litt beskjeden historie grunnet kresenhet, men til slutt velger meg. Det er jo et kjempekompliment!!!

Anonym poster: 38a81c7574f7bb4755d5b6769c73d10f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv 27 år og nesten så godt som jomfru. Jeg har aldri prøvd å sjekke opp noen på byen og aldri vært ute etter et ONS. Jeg er ute etter en livsledsager, en partner jeg elsker og vil stifte familie med. Til nå har jeg funnet en knapp håndfull jenter som jeg har følt passer for meg, men av ulike grunner ble det ikke noe av med dem.

Om dette ses på som negativt av en potensiell partner viser det at vi krasjer i forhold til verdier, så det er ikke noe jeg bekymrer meg over.

Anonym poster: a6fa006d51696099afbb12ee59485e3e

Skrevet

Skulle ønske det fantes flere av dere. Trenger ikke bare å bety at man er sjenert, eller at det er noe "galt" med personen, men det viser også at man ikke tar hvem som helst. Positivt syns jeg, og skulle selv ønske jeg fant en flott og kjekk fyr som ikke har vært mye rundt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok mere som er galt da enn litt sjenanse. Styr unna.

Anonym poster: 4e50397da8c488e62e05b06bf1460ca9

Altså... Jeg følte jeg var asexuell frem til en alder av 26 år, og var jomfru frem til jeg var 29. Så nei, det trenger ikke å være noe alvorlig galt.

Anonym poster: e61fa094e8de19e56c579c03a04c6c46

Skrevet

Ja, kunne fint gjort det.

Gjest .-L-.
Skrevet

Hva sier de mennene som syter om at det er utseende som gjør at de ikke har suksee med damer til dette? Det handler faktisk om barrierer en skaper selv, og negative tanker/tankemønstre. Det er det som gjør at man ikke har suksee.

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Hva er deres tips til en 28 år gammel jomfru som er så sjenert at han aldri tør å ta initiativ med en dame?

Anonym poster: 762c6d1963cd017261f9ed9c261879cb

Ja, hvorfor ikke? :) Så lenge du ikke er så sjenert at du ikke kan snakke med meg :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde fint datet deg :rodmer:

Anonym poster: 06c0f4d5c362b884facf6bdd43fef61d

Gjest Svampebob1
Skrevet

Tydeligvis mye bra damer her inne, for slikt som dette blir sablet ned på datingsidene.

Verden trenger bra damer ;-)

• Liker 4
Gjest test123
Skrevet

Tydeligvis mye bra damer her inne, for slikt som dette blir sablet ned på datingsidene.

Verden trenger bra damer ;-)

Er vel ingen som skriever 27 år gammel sjenert jomfru på datingsidene?

Gjest Svampebob1
Skrevet

Er vel ingen som skriever 27 år gammel sjenert jomfru på datingsidene?

Ikke i profilen. Men på forumet på sukker.no har dette blitt stilt flere ganger fra både damer og menn opptil 30 år.

Jeg trodde en gang i tiden at jeg var sent ute.. Vet alt om det å være kresen selv :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...