Izzie82 Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 Hei! :-) Skal reise til Kreta i sommer, og har kjøpt meg BareMinerals Natural Sunscreen SPF30 som jeg tenkte å bruke til ansiktet. Men nå er jeg blitt usikker på om denne er nok for meg i syden? Jeg er ganske lys, bruker Fairly Medium i bareminerals foundation... Jeg har også rødlig hud, bor i nord og er ikke vant til sol... Noen som har erfaring med Bareminerals Sunscreen? Er den bra?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 jaaa jeg liker den! MEN jeg pleier å ha solfaktor under da. jeg bruker solfaktor 50,de fleste vil si det er for mye siden jeg bruker medium tan eller noe i id produkter. men jeg liker å beskytte meg. bruker en solfaktor som er ment i ansiktet! Anonym poster: 6ec5219a36279b4620d8adad96c2db83
Izzie82 Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2012 jaaa jeg liker den! MEN jeg pleier å ha solfaktor under da. jeg bruker solfaktor 50,de fleste vil si det er for mye siden jeg bruker medium tan eller noe i id produkter. men jeg liker å beskytte meg. bruker en solfaktor som er ment i ansiktet! Anonym poster: 6ec5219a36279b4620d8adad96c2db83 Å, så bra! Trodde jeg kanskje hadde kjøpt katta i sekken etter å ha lest på bloggen til HildeCristina... Men er det sånn at du smører på morgenen med solfaktor 50 + Bareminerals sunscreen, og bare vedlikeholder med den sunscreenen utover dagen? Er det bra nok? Jeg liker også å beskytte meg, er dessverre nok rød i ansiktet til vanlig så trenger ikke bli solbrent i tillegg :D *nesten syden-jomfru* hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå