Gå til innhold

Ikke alle nettsider lases inn :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag lastes ikke alle siden jeg prøver å gå inn på, men gir meg feilmeldingen:

Tilkoplinga fekk tidsavbrot

Tenaren på XXX brukte for lang tid på å svare.

Nettstaden kan vere mellombels utilgjengeleg eller oppteken. Prøv om att om

ei lita stund.

Dersom ingen sider vert lasta, kontroller at nettverkstilkoplinga til datamaskina

er i orden.

Dersom datamaskina er verna av ein brannmur eller mellomtenar, kontroller

at Firefox har løyve til å bruke nettet (www).

Frustrasjonen ligger i at det kun gjelder en håndfull nettsider, der i blant facebook, feelunique og lookfantastic. Alt annet fungerer bra, ikke noen forsinkelser eller noe... Prøvd å stenge ned brannmuren, men det utgjorde ikke noen forskjell, så nå er den på igjen, men jeg begynner å irriterer meg her. Noen som vet hva det kan være? Nettdekningen på den trådløse er full og som sagt, andre sider fingerer bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er samme problemet hos meg, og andre jeg har snakka med :/

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Telenor har nettproblemer, jeg har samme feil :)

Les en bok, så fikser vel IT-gutta problemet i løpet av dagen

Skrevet

Bankene sliter også i dag.. Virker som det er problemer med nettet i hele landet som kan være årsaken, siden nesten alle sider laster tregt, bankene rapporterer om treg nettbank og problemer med kort/minibak osv. Har ikke snakket med noen i dag som ikke har litt problemer med nettet, men merkelig er det, ja.

Skrevet

Aha, da er det ikke bare hos meg :) Satt her og tenkte det kunne være her problemet lå, et raskt googlesøk på problemstillingen fant nemlig frem til forumposter i andre forum fra andre som hadde opplevd det samme og ikke fant en løsning -> felles for alle var at de var eldre enn ett år og ingen hadde et svar, så ble litt stresset. Men da får jeg ta nettshoppingen senere :)

Skrevet

Har det fikset seg for noen her nå? Får heller ikke opp facebook og noen andre nettsider :huh:

Gjest canvas
Skrevet

Har samme problemet her (har vart nærmere 3 timer), og ingen tegn til at det blir bedre. Trodde først det var pcen min, for jeg kommer inn på facebook via mobilen (iallefall, som oftest.. Det har vært litt ustabilt der også idag.) Krysser fingrene for at det blir fikset snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...