Gå til innhold

Snoket på face, og så en kjekk gutt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Står frem som superstalker på face :sjenert:

Ble venn med en venninne av en venninne i helgen, og i dag tittet jeg på bildene hennes. Der dukket det opp en utrolig kjekk gutt! Jeg liker aldri noen, men plutselig vekket han interessen min. Må understreke at dette kun er basert på ett bilde :)

Så til saken. Jeg vil jo kontakte han :sjenert: han har helt lukket profil. aner ikke om han har kjæreste, hvor han bor eller hvordan person han er. Det eneste jeg vet er hva han har studert og hvor gammel han er. Han er 3 år yngre enn meg, jeg er 25. Er dette dødfødt da?

Burde jeg bare droppe det?

Anonym poster: 287e2ff9fe6b380ccd8893d9d9537892

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fortsett å luske til du finner ut selv om du bør droppe det! ;)

Selv har jeg hatt kjæreste siden før jeg fikk facebook, så å bli singel nå og forholde seg til alle mulighetene en har nå i forhold til før er litt rart å sette seg inn i! Kan man poke folk, og bør man bli lei seg hvis de ikke poker deg tilbake? :klo:

Endret av Pixie
AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjerne ha lusket mer, men jeg vet ikke hvordan. Han har jo lukket profil, og da finner jeg ikke ut noen ting :sur:

Anonym poster: 17a27b421f3379a4df4b65868efa1729

Skrevet (endret)

Den som intet våger intet vinner.

Nå kan dette slå begge veier, men hva med å sende en melding ala "Hei, jeg er en venninne av xxx og så deg tilfeldigvis da jeg så igjennom vennelisten hennes. Synes du var utrolig søt (bruk et kompliment som passer) og lurte på om det var greit å legge deg til som venn?"

Veldig rett på sak, men det er bedre å forklare intensjonene sine enn å bare tilfeldigvis legge ham til uten å skrive noe.

Gutter er ikke så vant med komplimenter så det blir godt mottatt i 9 av 10 tilfeller

Endret av pressplay
  • Liker 3
Skrevet

Kan du ikke se profilen hvis dere har poket hverandre da? :D Mener jeg har lest noe om det her inne!

Jeg er ganske forlusket selv for tiden, han er på vennelista mi og jeg kan se alle bildene, men han har dame, så her er det bare se men ikke røre/skrive noe upassende/etc, ikke lett det heller! :ler:

Men koselig å ha noe å se på, det er det ;)

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Google navnet. Gule sider. Twitter. Bruk informasjonen du får på de ulike stedene til å søke med på de andre. Når du finner adressen kan du for eksempel søke på denne.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Kan du ikke bare spørre venninnen av venninnen din hva for en type han er?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal prøve å finne info andre steder, takk! :)

Vet ikke om jeg tør å spørre venninnen til venninnen min. vil ikke drite meg ut :sjenert: jeg er ekstremt uheldig når det gjelder gutter, har aldri hatt kjæreste, og det er så typisk meg at han her enten er opptatt eller ikke er interesserer i meg, så jeg føler at det er bedre å feile uten at hun vet om det, hehe!

AnonymBruker
Skrevet

Ser nå at jeg har to ulike nr under min AB, skal ikke den alltid være den samme? :klo:

Uansett, TS er også #3 og #8 :)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg funnet ut hvor han er fra og hvor han bor nå, hehe herregud!!

Det er dessverre noen timers kjøretur unna meg.

Nå må jeg bare finne ut om han har kjæreste.

Men uansett så er dette vel ikke noe vits :sukk:

TS

AnonymBruker
Skrevet

Google han og sjekk om han har twitter! Bruker jeg å gjøre :sjenert:

Anonym poster: 0f2ebd8786738d0187a03a1ad35c64c4

Skrevet

Da har jeg funnet ut hvor han er fra og hvor han bor nå, hehe herregud!!

Det er dessverre noen timers kjøretur unna meg.

Nå må jeg bare finne ut om han har kjæreste.

Men uansett så er dette vel ikke noe vits :sukk:

TS

Nei, med flere timer unna deg så er det ingen vits.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, med flere timer unna deg så er det ingen vits.

Nå må jeg le her. Typen min bor ca 2,5 timer unna med buss og ferger, og det går helt fint. Jeg ser han nesten hver helg og nå i ferien sees vi enda oftere. Som sagt går det helt fint.

• Liker 2
Skrevet

Nå må jeg le her. Typen min bor ca 2,5 timer unna med buss og ferger, og det går helt fint. Jeg ser han nesten hver helg og nå i ferien sees vi enda oftere. Som sagt går det helt fint.

Men det kommer ikke til å fungere sånn i lengden.

Det kan jeg garantere deg.

AnonymBruker
Skrevet

Det er umulig å finne mer info om han, hvertfall med mine snokeegenskaper :sukk:

Men hva ville dere gjort?

Latt det være? Adde han på Face? Sende melding på Face? Poke han?

TS

Skrevet

hømmmm, hvis han fine skulle komme til å bli singel, skal jeg nok poke han! ;D

AnonymBruker
Skrevet

hømmmm, hvis han fine skulle komme til å bli singel, skal jeg nok poke han! ;D

Håper han blir singel!!

Men er dere venner på Face? Kjenner du han noe?

AnonymBruker
Skrevet

Håper han blir singel!!

Men er dere venner på Face? Kjenner du han noe?

Akkurat dette er for meg litt uforståelig. Man ser et bilde av en person, vet ingenting om vedkommede, håper alikevel på at personen blir singel så man selv får prøvd seg?

Noen ganger gir ryktene om at kvinner ikke tenker logisk i det hele tatt men bare føler seg frem mening. Noen ganger.

Anonym poster: 0994124881aea3a113a90c15688c8c2b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat dette er for meg litt uforståelig. Man ser et bilde av en person, vet ingenting om vedkommede, håper alikevel på at personen blir singel så man selv får prøvd seg?

Noen ganger gir ryktene om at kvinner ikke tenker logisk i det hele tatt men bare føler seg frem mening. Noen ganger.

Anonym poster: 0994124881aea3a113a90c15688c8c2b

Husker jeg alltid tenkte at som man var man heldig fordi man var sikker på at kjæresten kom til å like deg for den du var i tillegg til utseende. Men man ser jo her på kg at kvinnene rett og slett er pur overfladiske og at det antageligvis er derfor kvinner blir så forbanna når de ser overfladiske tendenser fra gutter. De tenker at vi ser på dem på samme måte som de gjør på oss.

Jeg har aldri sett et vakkert kvinnfolk på facebook og kjent en trang til å ta kontakt eller bli kjent på den måten. Jeg forelsker meg heller ikke i den første jenta jeg havner i seng med. Det er bare bullshit dette at kvinner liksom er så mye dypere. Kvinnelig kjærlighet er antageligvis mye billigere og mer primitiv enn hva menns kjærlighet er, fordi den baserer seg åpenbart på mye mer primitive ting. Jeg forplikter meg hvertfall aldri til noen av dem og kommer aldri til å gjøre det.

Du må jerne ta kontakt med han ts, menfinner han ut hvorfor du fant han og vile ha kontakt med han, er det et ligg han vil se i deg og ingenting annet, naturlig nok.

Anonym poster: 35c711ff6dc7a342c21d0e108386bb5a

AnonymBruker
Skrevet

Gutt på samme alder som deg her. Fant en utrolig søt jente(2 år yngre) på facebook, som virket kjempeartig(mange bilder fra snowboeardturer, byturer, fylleturer, osv) sendte henne et par meldinger på mail(sa ikke hvordan jeg visste om henne), hun ble i hvertfall glad for meldingene hvor jeg sa at hun var utrolig pen og virket som verdens morsomste person. Hun var opptatt og vi møttes aldri, jeg sa vel heller ikke navnet mitt siden hun sa i fra så tidlig. Men hun likte som sagt meldingene.

Anonym poster: 3ba3d707b21b3daf58207477c1ba042e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...