Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått en Galaxy S III?

Jeg bestilte min via Netshop for en uke siden men fremdeles ikke fått pakken levert.

Hvordan liker dere mobilen, noen geniale funksjoner eller andre funksjoner som er irriterende?

Noen som har rootet telefonene sin?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Feil forum, prøv diskusjon.no

Anonym poster: d6f60b1be0ccdc3b2e2e77639d19a054

Skrevet

Haha,diskusjon.no er nok litt bedre ja..

Jeg har den, og er super fornøyd..

Nei, har ikke rootet den? Hvorfor skulle jeg det?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ikke rootet den? Hvorfor skulle jeg det?

Legge inn custom roms er den vanligste grunnen.

Anonym poster: 5d7a0d6fdbc29bb7fccce48d4e48b56e

Skrevet

Legge inn custom roms er den vanligste grunnen.

Anonym poster: 5d7a0d6fdbc29bb7fccce48d4e48b56e

Og fjerne en hel del bloatware.

Skrevet

Er det så mye bloat på den, altså?

Jeg er i tenkeboksen på om jeg skal bestille meg en slik.

Skrevet

Det kommer vell litt an på hvilket øye som ser.

Men aksjekurs widgets som er installert via 3 part og andre dill dall som kommer i original forpakning er i mine øyne bloatware.

Skrevet

Det ligger noe preinstallert på den, men ikke så veldig mye. Ikke nok til at det irriterer meg.

Ja, jeg er ute av tenkeboksen og har nå en fiiin blå S3. :D

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg har kjøpt en ganske nylig, og synes det er en del skrot på den som gjør at det blir litt uoversiktlig. Ikke mulig å fjerne dette altså? Ellers er skjerm, kamera etc utrolig bra! Fornøyd med kjøpet.

Skrevet

Jeg har kjøpt en ganske nylig, og synes det er en del skrot på den som gjør at det blir litt uoversiktlig. Ikke mulig å fjerne dette altså? Ellers er skjerm, kamera etc utrolig bra! Fornøyd med kjøpet.

Det kan fjernes om du rooter telefonen. :)

Gjest Badabing
Skrevet

Var fornøyd i de få dagene jeg hadde den i alle fall. Jammen er den ikke ødelagt allerede. Ser ut som det har kommet en skade på skjermen. Tror jeg aldri har klart å ødelegge en mobil i det hele tatt før, og at det skjer så fort? Merkelig. Den kan jo virkelig ikke tåle særlig mye.

Skrevet

Jeg holder meg borte fra Samsung Galaxy. 3 venner av meg + broren min kjøpte S2 når den var ny og populær. For å si det sånn, det er bare den ene vennen min som fortsatt har den. Jeg vet ikke så mye om de andre sin, annet enn at den ble ødelagt, begynte å klikke, skjermen slo seg av, mobilen stoppet mye osv. Men broren min har en veldig irriterendre historie:

Han kjøpte mobilen, måtte vente en uke lengre enn han egentlig skulle. Da han fikk den, sluttet lyden å virke etter 3 dager i en samtale. Dvs han kunne ikke høre personen han snakte med. Så leverte han den inn igjen. Neste gang begynte den å klikke, og til slutt ville den ikke slås på. Leverte den inn igjen. Da han fikk den tilbake, hadde han den faktisk i hele 2 uker(!) før den sluttet å virke IGJEN. Da han leverte den inn for tredje gang, fikk han brev tilbake om at telefonen var vannskadet. Han måtte betale. Det morsomme er at han aldri har hatt den borti vann, ikke hatt den på badet mens han dusjet eller noe, så med mindre mobilen ikke tåler at det står et glass vann en meter fra den, så var det så og si umulig med vannskade.

Jeg har selv kjøpt meg en HTC One X, og er kjempefornøyd! Kjempebra kamera, grafikk, lyd, og mye mer! Det kan selvfølgelig være tilfeldig at dette skulle skje med vennene mine og broren min, men jeg blir skeptisk til hele Samsung når slikt skjer.

Uansett, håper det ikke er noe galt med mobilen din og at du blir storfornøyd! Galaxy S3 er jo ikke helt det samme som S2 :)

Skrevet

Jeg har nå en Desire HD som jeg er kjempefornøyd med.

Ang skadene er dere de første som jeg kjenner til som har vært uheldige. De fleste rapporterer gode tilbakemeldinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...