AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 Jeg skal begynne som salgsrådgiver i et mediefirma, og lurer på om andre i lignende stillinger kan svare meg på hvor mye Excel benyttes og hvilket nivå av kunnskaå bør man ligge på? Jeg er ikke så veldig avansert, og lurer på om jeg trenger å øve meg før jeg starter jobben. Takk! Anonym poster: 7662e6a54a9c32551a6a908406b62b0b
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 Brukes Excel mye i jobber utenom økonomi stillinger? I hvilken grad og i hvilke jobber? Anonym poster: 7662e6a54a9c32551a6a908406b62b0b
Gjest navnelapp Skrevet 25. juni 2012 #3 Skrevet 25. juni 2012 Eg vil vel tru at dette handlar om å lage statistikkar og å rapportere. Så lenge du har jobba noko med excel skulle det ikkje vere så vanskeleg å lære seg meir. Sjekk ut om du finn nokre tutorials du kan bruke på nett.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #4 Skrevet 26. juni 2012 Eg vil vel tru at dette handlar om å lage statistikkar og å rapportere. Så lenge du har jobba noko med excel skulle det ikkje vere så vanskeleg å lære seg meir. Sjekk ut om du finn nokre tutorials du kan bruke på nett. TS her og takk for tilbakemelding. Tar gjerne i mot flere angående bruk av Excel i jobbsammenheng! Anonym poster: 7662e6a54a9c32551a6a908406b62b0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå