Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2004 #1 Del Skrevet 9. februar 2004 Er det noen som vet hva hunder tåler av høye lyder, som f.eks. musikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 12. februar 2004 #2 Del Skrevet 12. februar 2004 Som regel kan du se at hunden er plaget, katter pleier også å stikke seg vekk. Det er verre med gangere og fugler. Men du kan vel bruke sunn fornuft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilla1 Skrevet 12. februar 2004 #3 Del Skrevet 12. februar 2004 Tror jeg kan si med hundre prosent sikkerhet at de liker ikke munnspill :oops: Vi hadde et munnspill som mannen min spilte på før vi skulle på byen en kveld for lenge siden. resultatet var: En trådløs telefon traspet, to fjernkontroller til tv og steroanlegg traspet og en mobiltelefon traspet. Dette er jeg helt sikker på at hunden beit i stykker fordi hun var på jakt etter munnspillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2004 #4 Del Skrevet 13. februar 2004 Hei, og takk for svar! Grunnen til at jeg spør er at noen blir helt fra seg bare man skrur opp lyden på radioen dersom det er kommer en bra sang:-) Personlig så synes jeg dette er vel drøyt. Selv om hunder hører bedre enn oss mennesker, så betyr vel det at de heller hører andre frekvenser, enn 6 dobbelt så høyt som oss mennesker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå