Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en greie med en fyr, lang historie.Hhan ringer meg hver gang han er på fylla, uten unntak. Jeg har svart han et par ganger; da forteller han meg at han liker meg så godt, at han er så keen og at i fylla får man høre sannheten. Han spør tusen ganger om når vi kan treffes igjen og om jeg har noe på gang med andre menn. Han ringer mange ganger, sender sms etc dersom jeg ikke er ute sammen med han e.l.. I natt nådde det nye høyder.

Han hadde ringt 12 ganger og sendt 3 sms da jeg stod opp. Anropene fra 04:30 til 09:15, et rundt 12. Sms: en uten innhold, en med seksuelt og humoristiske innhold. Siste sms klokken 13 i dag, der han spør om han ikke får svar på smsene.

Jeg stod opp seint og skrudde på telefonen, og så først da alt dette (mobilen hadde blitt fri for strøm ila natten). Ringer han og ler av det hele, vi snakker litt og han forteller at kl 12 ringte han for å beklage nattens oppførsel, snakker litt til, ønsker han god tur på ferie og legger på.

Er han bare full og teit, eller kan det være at han legger noe i alt det her? Er jeg naiv som tenker at det kan ligge noe i det?

Anonym poster: 231865716d232499d5b63b08a70f42d1

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Med 12 ubesvarte anrop og 3 sms på en kveld er det vel ikke så mye å lure på? ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her :)

Saken er at han i starten sa at for hans del kom ikke dette til å bli noe mer. Men så har det likeveø blitt "noe mer". Neste gang vi tilfeldigvis snakket om det, forklarte han at han ikke var klar for et forhold, mye fordi han snart reiser til utlandet noe mndr. Det hadde visst gått rett vest med han og eksen, det er lenge siden, men det var visst også en av grunnene. Han pressiserte at det ikke hadde noe med meg å gjøre.

Etter dette klarer jeg liksom ikke helt å tolke signalene slik jeg ellers ville gjort. Alle signalene han sender meg, ting han sier og gjør tyder i grunnen på at han digger meg, men jeg klarer ikke helt å skille om det går fremover eller står på stedet vil. Tatt i betraktning at han har sagt det han har sagt i edru tilstand, men ringer, melder, savner, komplimenterer og gir uttrykk for alt han gjør i fylla, får meg til å lure veldig, da man jo sier at i fylla får man høre sannheten (noe han selv også sa).

Vanskelig situasjon gitt. Roter meg stadig opp i no nytt.

Skrevet

TS her :)

Saken er at han i starten sa at for hans del kom ikke dette til å bli noe mer. Men så har det likeveø blitt "noe mer". Neste gang vi tilfeldigvis snakket om det, forklarte han at han ikke var klar for et forhold, mye fordi han snart reiser til utlandet noe mndr. Det hadde visst gått rett vest med han og eksen, det er lenge siden, men det var visst også en av grunnene. Han pressiserte at det ikke hadde noe med meg å gjøre.

Dette du skriver over her bør fortelle deg at du ikke skal satse noe på denne fyren.

• Liker 1
Gjest Anna.S
Skrevet

Desverre så er du den han tenker på når han har vært på byen og ikke har funnet noen bedre. At du snakker med han og viser at du "er der" når han fylleringer gjør at han også prøver seg neste gang han er full.

Han har sagt han ikke er intressert i noe seriøst, hvis du ikke er det du heller så kjør på, men dette er ikke mannen i ditt liv og han vil aldri se på deg som en plan A men en plan B. Når A dama dukker opp vil han forsvinne.

Skrevet

Kanskje han liker deg men ikke vil innlede et forhold. Men i fylla så kommer sannheten frem, altså at han egentlig vil og da er fornuften undertrykket.

Ikke vet jeg.

Gjest Anna.S
Skrevet

Kanskje han liker deg men ikke vil innlede et forhold. Men i fylla så kommer sannheten frem, altså at han egentlig vil og da er fornuften undertrykket.

Ikke vet jeg.

Ja det er den unnskyldningen jeg har brukt mange ganger også, men realiteten er anderledes desverre. Vi vil ha en mann/gutt som er stolt over oss og som vil tilbringe tid sammen med oss hele tiden, ikke bare når han er full eller ingen av kameratene ser det.

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Du er hans desperasjonsnummer. Ikke ta telefonen når han ringer i fylla.

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig mange bitre svar her da! Jeg vil tro han er interessert, men at han synes det vanskelig å gjøre det i edru tilstand. Jeg personlig tror han er interessert ja. Tar han kontakt når han ikke er full, eller kun da?

Anonym poster: 819be6dbafdea13b6bf5486066d326fe

Gjest Janus
Skrevet

Det er godt mulig at han er interessert og jeg er ikke enig med de som sier at han er desperat og at du er siste utvei. Det kan være det, men ikke nødvendigvis. Kanskje liker han deg og er glad i deg, men er ikke interessert i et forpliktende forhold akkurat nå.

Jeg har tidligere tatt kontakt med jenter under påvirkning av alkohol som jeg virkelig har likt, men av tåpelige grunner ikke har tatt kontakt med når jeg er edru.

Men om han virkelig er interessert, bør han kunne vise initiativ når han er edru også. I hvert fall om dere begge er over 16 år.

:)

Skrevet

Han ringer fordi "han trenger et sted å sove". :gjeiper: Med mindre du ikke er interessert, ville jeg ikke ha svart.

Hadde det sånn med en fyr. Edru så var han kjempesjenert men i fylla så kunne han ringe meg 3-5 ganger i løpet av en natt. Hver helg. En gang så spurte jeg dagen etter om det var noe spesielt. Neida, ingenting. Tørte aldri å si det når han var edru.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her :)

Det er ikke sånn at han bare kontakter meg når han er full. Vi snakker og møtes utover dette også. Han har presentert meg for nesten alle vennene sine feks.

Han pleier å ringe når han er hjemme hos seg selv, gjerne bare for å prate om alt og ingenting og fortelle meg en million ganger hvor godt han liker meg, uten å spørre om å komme over til meg eller omvendt. Han har også fortalt at han liker meg så godt at han ikke har sjekket opp noen damer etter han traff meg, noe han sa edru en gang midt på dagen.

De to siste ukene har han ringt 4 netter eller noe, og det er ikke fordi han ønsker å sove hos meg eller ligge med meg den aktuelle natten, fordi han vet at jeg befinner meg på andre siden av landet og at det derfor er en umulighet.

Dette er grunnen til at jeg blir forvirra.

AnonymBruker
Skrevet

Ts igjen.

Nei, jeg svarer ikke bestandig når han ringer, jeg svarer bare om jeg er våken/selv har vært ute :)

AnonymBruker
Skrevet

Han er sjenert og tør ikke gjøre noe med følelsene sine uten alkohol i blodet. Hilsen en som er prikk lik, men ikke fylleringer fullt så mye.

Anonym poster: 517587259b92009256bc896c1c8ac51e

• Liker 1
Skrevet
Hadde det sånn med en fyr. Edru så var han kjempesjenert men i fylla så kunne han ringe meg 3-5 ganger i løpet av en natt. Hver helg. En gang så spurte jeg dagen etter om det var noe spesielt. Neida, ingenting. Tørte aldri å si det når han var edru.

Nettopp. Altså kan det være at han trenger litt drahjelp.

AnonymBruker
Skrevet

Han er sjenert og tør ikke gjøre noe med følelsene sine uten alkohol i blodet. Hilsen en som er prikk lik, men ikke fylleringer fullt så mye.

Anonym poster: 517587259b92009256bc896c1c8ac51e

Hva gjør man med sånne som deg da, for å få deg til å vise hva du egentlig mener? (sett at han er sånn da, det kan jeg jo umulig vite før jeg har prøvd.)

Nettopp. Altså kan det være at han trenger litt drahjelp.

Og hva er et eksempel drahjelp? Jeg føler jeg har halt og dradd, til ingen nytte. Har gått mange dager mellom hver gang jeg har kontaktet han fordi jeg blir så innmari usikker på hva jeg skal si/gjøre, at jeg endre opp med å ikke si/gjøre noen ting.

Skrevet

Hva gjør man med sånne som deg da, for å få deg til å vise hva du egentlig mener? (sett at han er sånn da, det kan jeg jo umulig vite før jeg har prøvd.)

Og hva er et eksempel drahjelp? Jeg føler jeg har halt og dradd, til ingen nytte. Har gått mange dager mellom hver gang jeg har kontaktet han fordi jeg blir så innmari usikker på hva jeg skal si/gjøre, at jeg endre opp med å ikke si/gjøre noen ting.

Bare gi opp han du.

Skrevet

Han er definitivt interessert. Og er du interessert i han også, så legger du hånden din på låret hans og gir han et kyss han sent vil glemme. Så er han sikkert din for alltid. ;)

Skrevet

Du burde lese boken "Han er faktisk ikke interessert! :)

Hva ville forfatteren svart her: dersom han kun ringer deg i fylla og aldri i edru tilstand - og heller ikke har bedt deg ut på date enda, er han rett og slett ikke interessert!

Vil du virkelig vente på en fyr som har så lite respekt for deg at han bare ringer for en bootie call?

Jeg er helt sikkert på at du er verdt mye mer enn det! :klemmer:

Gjest Anna.S
Skrevet

Du burde lese boken "Han er faktisk ikke interessert! :)

Hva ville forfatteren svart her: dersom han kun ringer deg i fylla og aldri i edru tilstand - og heller ikke har bedt deg ut på date enda, er han rett og slett ikke interessert!

Vil du virkelig vente på en fyr som har så lite respekt for deg at han bare ringer for en bootie call?

Jeg er helt sikkert på at du er verdt mye mer enn det! :klemmer:

Nå fortalte hun jo at han også ringer utenom, men i mine øyne blir det samme ulla. Hvis han ikke tar initativ til å treffes men ringer for å fortelle hvor gode han liker deg så er det noe han skjuler. Jeg hadde ikke giddet å kastet bort tid eller følelser/ tanker på en som leker med følelsene mine gang på gang,(selv om det bare er via telefonen) ha han hengende og kom deg ut på date med noen andre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...