rosahelikopter Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Jeg skal feire min datters første barnebursdg (4år), og hun har selv valgt ut hvem hun skal be. Er veldig nervøs, får hjelp av mine foreldre og vi skal feire det hos dem da vi bor i en liten leilighet. Hos mine foreldre er det stoooor plass og leke på. Har noen spørsmål som jeg håper noen her kan svare på? Det er blitt invitert ca 9 stykker, to jenter og resten gutter. Dvs at hun går på en natur avdelig og det er totalt fire jenter der og resten gutter på ei gruppe med totalt 18 barn. Så vi valgte å kun invitere de hun leker sammen med fra bhg og noen utenfor. Har noe erfaring med barn i den alderen fra 8 uker praksis i bhg, men skjenner dette blir skummelt. Hvordan skal man feks si at han og hun ikke kan komme uten at min jente skal bli lei seg? Forslag til gøye leker? Er det normalt at foreldre til barn er med eller ikke? Er det greit med å kun servere pølser, ei kake og is pinne, drikke? Har sikkert flere spørsmål. Så visst dere vil gi noe annet grei informasjon så blir jeg veldig glad. På forhånd takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå