Gå til innhold

Rica Helsfyr eller Quality Hotel Expo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har erfaringer med disse hotellene:

Rica Helsfyr: https://www.rica.no/hoteller/norge/ost-norge/oslo/rica-helsfyr-hotel/

Quality Hotel Expo: http://qualityhotelexpo.no/

Vi kommer med bil og skal være noen dager i Oslo. Er ikke avhengig av offentlig transport, siden vi kommer til å kjøre en del rundt med bilen. Hvor er det greiest å bo? Expo er jo nesten helt nytt, mens Helsfyr har gratis parkering på hotellet. Blir glad hvis noen har innspill og erfaringer å komme med!

Anonym poster: b5a67d1aaf76f28b65bddcbe9f7336e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare tilbragt én natt på Helsfyr, men det var supert det. Kjempebra frokost og mat forøvrig - synes jeg ihvertfall. Rommet var fint - koste meg i badekaret :happy:

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, Nevian! :-) Hvordan var parkeringsforholdene på Helsfyr, var det mange parkeringsplasser tilgjengelig for gjestene?

Skrevet

Enig! Rica Helsfyr Hotel. Ikke vært der siden de pusset opp men fine rom og god mat! Gode parkeringsmuligheter.

Skrevet

Helsfyr. Nyoppusset og supersentralt :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Er rommene også nyoppusset på Helsfyr?

AnonymBruker
Skrevet

Helsfyr. God transport. Eneste ulempe er at halvparten av gjestene er fra skatteetaten, hotellet ligger vis-a-vis skattedirektoratet (vet ikke om det er slik akkurat nå fordi det blir pusset opp) og maken til kjedelige bargjester.

Anonym poster: dee68e8dd2e1a36b283d576c3d58ee36

Gjest navnelapp
Skrevet

Er du i Oslo så er ikkje det å henge i hotellbaren det store uansett, med mindre du bur på Bristol eller Continental. Helsfyr er i byen, og viss du skal ned til sentrum kan du lett ta t-bane eller buss ned. Til og frå Fornebu er eit godt stykke å køyre. Å ta bilen ned til byen er berre dumt. Å bu sentralt er det viktigaste syns eg, og når du i tillegg får parkere på hotellet er det ikkje noko problem å bu på Helsfyr.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for flere svar! Vi kommer ikke til å bruke offentlig transport, men bruke bilen så sånn sett spiller det liten rolle om hotellet er usentralt. Flesteparten av ærender vi har i byen ligger ikke i sentrum, og da er det greit å ha bilen. Kan jeg spørre hvorfor du mener det er dumt å ta bilen til byen, Alt godt?

Ingen her som har erfaringer med Quality Hotel Expo?

Gjest navnelapp
Skrevet

Å bruke privatbil i sentrum av Oslo er veldig, veldig tungvint, det er trøblete, tidkrevande og dyrt å få parkert og plutseleg er det ei omkøyring eller ei sperring som sjølv ikkje vi som bur her har fått med oss som gjer at ein må køyre rundt mange kvartal for å kome forbi. Eg bur sjølv innanfor ring 2 (Kirkeveiringen), og når eg skal til sentrum syklar eg eller tek 37-bussen. Eg veit ikkje kor kjent du er i byen, men sjølv vi som har budd her i over tjue år tenker oss nøye om før vi køyrer ned til byen utan at vi er plent nødt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Er rommene også nyoppusset på Helsfyr?

Ja! Kjempefint har det blitt, både rommene og ellers.

Helsfyr. God transport. Eneste ulempe er at halvparten av gjestene er fra skatteetaten, hotellet ligger vis-a-vis skattedirektoratet (vet ikke om det er slik akkurat nå fordi det blir pusset opp) og maken til kjedelige bargjester.

Anonym poster: dee68e8dd2e1a36b283d576c3d58ee36

Storparten av skattedirektoratet holder vel til på Tøyen for tiden, så kjedelige skatteetatsgjester er vel ikke det største problemet akkurat nå.

Anonym poster: 396c657e094707fc8f0d5fec2d859447

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...