AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Hei! Jeg skjønner bare ikke hva han vil! ( Vi har kjent hverandre ca 3 mnd. og vi har snakket med hverandre gjevnlig denne tiden.. Det er nesten alltid han som har tatt kontakt og initativ til å snakke/finne på noe. De fleste gangene vi har møttes har vi sett film og slappet av, men han har også tatt meg med på kino og fisketur. Når vi er med hverandre er det alltid småflørting og kosing, men vi har aldri snakket om forhold eller noe seriøst.. For litt over 2 uker siden hadde vi sex.. I dagene etter sendte han endel sms (typ. hvordan går det og litt annen småprat) så gikk det over en uke før jeg hørte noe igjenn, og da jeg svarte med et spørsmål fikk jeg aldri svar, det er 4 dager siden. Jeg vil ikke virke masete og sende fler sms siden han ikke svarte sist, men sitter å venter på livstegn fra han hele tiden, og holder på å bli gal!! Har visst falt skikkelig for fyren, så nå er tenkene mine bare surr. Hvilke hensikter tror dere han har? og har dere eventuelt noen tips til hva jeg kan gjøre for å få han til å tenke på meg som noe seriøst, og ikke bare en fuckfriend? Anonym poster: 8946ca3bcc0eb208bb2320f68ba41496
Alina X Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Nei, han ville nok bare ha sex, skit au finn deg en ny, verden er stor og guttene mange! 4
Gjest BM2 Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Om han ville ha et forhold med deg hadde dere pult som kaniner i over to uker nå. Han ville bare ha deg til sengs, og var tålmodig nok til å fikse den biffen. Så, dere som tror det lønner seg å vente, sorry. Puling på første eller 14 date, har ingenting å si. 1
Gjest Frk.Franzen Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Kan godt hende han glemte å svare, og at han nå venter på at du skal gi lyd ifra deg? Det skader jo ikke å sende en til melding nå som det har gått noen dager. Får du ikke svar da så vet du i alle fall med sikkerhet om han bare var ute etter en ting eller ikke.
Gjest Frk.Franzen Skrevet 24. juni 2012 #5 Skrevet 24. juni 2012 Om han ville ha et forhold med deg hadde dere pult som kaniner i over to uker nå. Han ville bare ha deg til sengs, og var tålmodig nok til å fikse den biffen. Så, dere som tror det lønner seg å vente, sorry. Puling på første eller 14 date, har ingenting å si. Dersom han bare var ute etter å få ts til sengs er det jo rart han tok seg bryet med å sende endel meldinger etterpå? Trodde de fyrene som var ute etter ett ligg som oftest kuttet kontakten med en gang etterpå. 1
Gjest BM2 Skrevet 24. juni 2012 #6 Skrevet 24. juni 2012 Dersom han bare var ute etter å få ts til sengs er det jo rart han tok seg bryet med å sende endel meldinger etterpå? Trodde de fyrene som var ute etter ett ligg som oftest kuttet kontakten med en gang etterpå. En er da ikke hjerterå! 2
Steinar40 Skrevet 25. juni 2012 #8 Skrevet 25. juni 2012 Hei! Jeg skjønner bare ikke hva han vil! ( Vi har kjent hverandre ca 3 mnd. og vi har snakket med hverandre gjevnlig denne tiden.. Det er nesten alltid han som har tatt kontakt og initativ til å snakke/finne på noe. De fleste gangene vi har møttes har vi sett film og slappet av, men han har også tatt meg med på kino og fisketur. Når vi er med hverandre er det alltid småflørting og kosing, men vi har aldri snakket om forhold eller noe seriøst.. For litt over 2 uker siden hadde vi sex.. I dagene etter sendte han endel sms (typ. hvordan går det og litt annen småprat) så gikk det over en uke før jeg hørte noe igjenn, og da jeg svarte med et spørsmål fikk jeg aldri svar, det er 4 dager siden. Jeg vil ikke virke masete og sende fler sms siden han ikke svarte sist, men sitter å venter på livstegn fra han hele tiden, og holder på å bli gal!! Har visst falt skikkelig for fyren, så nå er tenkene mine bare surr. Hvilke hensikter tror dere han har? og har dere eventuelt noen tips til hva jeg kan gjøre for å få han til å tenke på meg som noe seriøst, og ikke bare en fuckfriend? Anonym poster: 8946ca3bcc0eb208bb2320f68ba41496 Jeg tror han har fått litt kalde føtter. Forhold er seriøse greier vettu. Du får være litt tålmodig og se om det endrer seg. Og tenke på at det ikke nødvendigvis kommer til å endre seg. 1
Gjest Anna.S Skrevet 25. juni 2012 #9 Skrevet 25. juni 2012 Har du ikke vært sammen med han siden dere hadde sex? For 14 dager siden? Da er han nok ikke intressert i noe mer, desverre. Jeg ville nok sendt han en melding og spurt om dere skulle finne på noe en dag, da får du svar og slipper lure. Men vær obs på at han godt kan ha noe annet på gang og så være høflig mot deg for å se hvordan dette går først. Det vil du IKKE være en del av. Når det kommer til det med sex så anbefaler jeg alltid at man ikke har sex før man er ett par. Da slipper man å føle seg dum i ettertid når de bare var ute etter en ting.
Alina X Skrevet 25. juni 2012 #10 Skrevet 25. juni 2012 Det eneste jeg vil tilføye er at jeg synes 3 måneder er litt for lang tid til å bare bli kjent med noen for sex, 3 måneder er mer enn 14 dager, bare tenk dere fra dagens dato til samme dato om 3 måneder så har man da fått god tid til å bli kjent og kanskje den ene parten(eller begge)har utviklet følelser. Jeg synes man heller skal sette en grense for seg selv, er du ute etter sex og ikke får det, slå opp etter en bestemt tid du har fastsatt for deg selv, ikke hold på med personen i flere måneder for så å stikke når du får det du vil ha. Ei LITT ryggrad ihvertfall.
Gjest HunterLady Skrevet 25. juni 2012 #11 Skrevet 25. juni 2012 Det kan godt være han bare har fått kalde føtter, og trenger litt tid for seg selv. Dersom jeg begynner å like noen, så pleier jeg å bli litt sånn. Er man redd for å binde seg, så er det ikke alltid så lett. Gi han litt tid. Dersom han liker deg, så tar han kontakt igjen.
Gjest "gjest" Skrevet 25. juni 2012 #12 Skrevet 25. juni 2012 Men TS, det er ingenting som tilsier at du skal sitte hjemme og vente på ham, gå ut og treff andre fyrer. Det er jo sommer, for fanden. 3
athon Skrevet 25. juni 2012 #13 Skrevet 25. juni 2012 Du burde ringe ham og spørre om å møte ham, og om han finner på unnskyldinger spør hva han egentlig vil. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå