Gjest santus Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Ja, nå nærmer tiden seg hvor jeg virkelig må gå i tenkeboksen. Hva skal jeg finne på i år. Skal vi se, han blir superglad for en 3pack med boksershortser, eller kanskje jeg skal slå til med en t-skjorte? Gud så kjedelig.... Når jeg spør han, så svarer han alltid "Du skal spare pengene dine!" Så maser jeg litt til: "Ei t-skjorte hadde jo vært kult!" Så.... Har noen tips?? Han har jo alt det han trenger, men jeg vil likevel gi han noe fordi han fortjener det. Han leser ikke bøker, ser ikke på filmer, har ingen hobbyer som jeg kan kjøpe noe tilhørende til.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Hvor gammel blir han? Anonym poster: c1e98a1f58ae4b859a1bd222d9c4b0a5
Gjest santus Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Opplevelser som konsert, teater, kino? Godt forslag men han fikk både kinobillett og konsertbillett i julegave av barna
Gjest santus Skrevet 24. juni 2012 #5 Skrevet 24. juni 2012 Hvor gammel blir han? Anonym poster: c1e98a1f58ae4b859a1bd222d9c4b0a5 47
Gjest Magdalene Skrevet 24. juni 2012 #6 Skrevet 24. juni 2012 Hva med gavekort på kurs på feinchmeckerskolen f.eks?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #7 Skrevet 24. juni 2012 Brenn en CD med forskjellig musikk han liker. Og så lager du et fint cover til, gjerne med bilder og en personlig hilsen. Dette er enkelt å få til i div. gratise fotoredigeringsprogram dersom du ikke har erfaring med sånt fra før. Cover kan også lages med scrapbooking. Billig, enkelt og hyggelig. Anonym poster: bc49cf08468f774e1ffeda1d7db1e2b8
charactouy Skrevet 24. juni 2012 #8 Skrevet 24. juni 2012 Vin? Jeg har innimellom gitt mine en overraskelsespakke, kjøper en gavepose og stapper oppi sjokolade, god såpe, duftlys, sokker eller hva som enn måtte passe mottakeren, og som brukes opp. Mormor fikk f.eks hårruller en gang, pluss litt forskjellige posesupper hun kunne prøve - dårlig matlyst og veldig dårlig fantasi på kjøkkenet = tips til noe som kan være godt.
Sulosi Skrevet 24. juni 2012 #9 Skrevet 24. juni 2012 Til pappa kjøper jeg som oftest bøker men jeg har og kjøpt en eske kaffe og det falt i smak.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2012 #10 Skrevet 25. juni 2012 Om han liker en form for konjakk, likøro.l. så kan du få laget glass med påmalt mønster og skrift. :-)
stortsettglad Skrevet 25. juni 2012 #11 Skrevet 25. juni 2012 Abonnement på f.eks. Illustrert vitenskap? 1
Marsipan Skrevet 25. juni 2012 #12 Skrevet 25. juni 2012 Kan du ikke lage et album? Det å få minner satt i system er alltid kos. Det koster ikke så mye dersom du lager et f.eks. på nfoto.no, og tar heller ikke lange tiden. Dersom du ønsker å gjøre enda mer utav det, kan du lage en ordentlig scrapbook, som du så låner for å fylle på før neste bursdag. Slik har du sikret den perfekte gave for flere år framover.
Gjest NozMonster Skrevet 25. juni 2012 #13 Skrevet 25. juni 2012 pappa`n min har også "alt" og tjener så mye mer enn meg at det bare virker teit om jeg kommer med klær eller vin til noen hundre kroner, så jeg pleier også å slite med julegaver og bursdagsgaver. Det jeg gjorde en jul var å kjøpe en digital fotoramme, så la jeg inn en del bilder som han ikke hadde sett før- alt fra familiebilder, til landskapsbilder. Det er ikke så ofte han er å se, pga jobb og diverse, så han satte ordentlig pris på det kanskje det er en idè til deg også?
Catie' Skrevet 25. juni 2012 #14 Skrevet 25. juni 2012 pappa`n min har også "alt" og tjener så mye mer enn meg at det bare virker teit om jeg kommer med klær eller vin til noen hundre kroner, så jeg pleier også å slite med julegaver og bursdagsgaver. Det jeg gjorde en jul var å kjøpe en digital fotoramme, så la jeg inn en del bilder som han ikke hadde sett før- alt fra familiebilder, til landskapsbilder. Det er ikke så ofte han er å se, pga jobb og diverse, så han satte ordentlig pris på det kanskje det er en idè til deg også? Ååå! det er en gave jeg hadde blitt glad for ihvertfall
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2012 #15 Skrevet 25. juni 2012 Omtrent hva hadde du tenkt gaven skulle koste? Min far har også omtrent "alt", så det er litt av en utfordring å kjøpe noe til ham. Etterhvert har jeg funnet ut at alt ikke trenger å være så veldig spennende. Det viktigste er at mottakeren faktisk setter pris på gaven. At det dermed kan bli en ny skjorte eller et annet klesplagg i ny og ne er derfor ingen stor skade. Andre ting jeg har kjøpt, som han likte godt var: *bøker *lydbøker - han har en del lange bilturer i jobbsammenheng *kløyveøks - han liker å drive med ved *sykkelcomputer - kjekt til trening *leathermankniv *hodelykt (helst med led-lampe) - lurt å ha, også for den som ikke er mye på tur, f.eks smart med en i bilen
Gjest Bond Skrevet 25. juni 2012 #17 Skrevet 25. juni 2012 Slips. Menn har aldri for mange fine slips.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #19 Skrevet 25. juni 2012 Jeg kjøpte typen min en skikkelig grill Han ble veldig glad for det. Hva med et svært verktøysett? Anonym poster: 6ccc8b0e93b59ec8d69bc75fa2282d36
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #20 Skrevet 26. juni 2012 Bak en fin kake til pappaen din og skriv en koselig hilsen. Hilsen mamma på 44 Anonym poster: 9e6c37ab4e28baa981cb98793f7416a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå