AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Noen synspunkter? Selv plukker jeg aldri opp ute i skogen, men alltid der folk går. Anonym poster: ed0f5ddb84ad36700e2e1b6c3bf1f07c 1
LittleJ Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Er vel som du sier egentlig... Hvis bikkje mi driter i ei grøft ell langt inni skauen gidder ikke jeg ta det opp hvertfall! Nå bor vi ganske landlig til da, så slipper plukke så mye bæsj =P 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Jeg går mye i skogen, både på og utenfor stier. Og det er vel det stedet det irriterer meg mest at det er hundebæsj. Men jeg skjønner jo at man ikke kan finne alt om man lar hunden løpe fritt og sånn Anonym poster: e49e7c40ad5e8e59ce1dd6c839eeb30f 3
:-) Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Syns det er ekkelt å plukke den opp, men gjør det selv om. Vet hvor forferdelig ekkelt det er å trakke i en fersk en som ligger på fortauet. Første skoledag på ny skole, kjempe gøy å stinke bæsj da Men hvis det er langt uti skogen så kan det hende jeg bare lar den ligge der. 1
Gjest Magdalene Skrevet 24. juni 2012 #5 Skrevet 24. juni 2012 Jeg syns msn skal plukke opp uansett. 4
Gjest Sobril Skrevet 24. juni 2012 #6 Skrevet 24. juni 2012 Hvis han gjør fra seg et sted intet menneske vil sette sin fot, så lar jeg være. Men det hører med til sjeldenhetene. Nå som det er båndtvang har man alltid oversikten.
Gjest _La Femme Skrevet 24. juni 2012 #7 Skrevet 24. juni 2012 I grøfter. Ingen skal gå i grøfta uansett, så jeg tenker det er bedre at det ligger der og blir til jord enn at jeg skal plukke det opp i en pose og kaste det i en annens søppeldunk. Og i skogen (ikke på stien) selvfølgelig. 1
LittleJ Skrevet 24. juni 2012 #8 Skrevet 24. juni 2012 Jeg syns msn skal plukke opp uansett. Hva er vitsen med det? Jeg bor som sagt landlig til, på et småbruk som ligger i en vei med flere boliger, men vi har egen vei opp til gården. Om hunden min driter i grøfte der gidder jeg da ikke plukke opp =P Ikke om han driter i grøfta lang veien når vi går heller, ingen er da uti der! Men er jo forskjell på hunder også da, min "gjemmer" seg liksom litt når han gjør fra seg... Husker hunden til venninna mi satte seg ned på gata, på asfalt, for å tisse! Det var passe flaut egentlig =P 3
Gjest Magdalene Skrevet 25. juni 2012 #9 Skrevet 25. juni 2012 I grøfter. Ingen skal gå i grøfta uansett, så jeg tenker det er bedre at det ligger der og blir til jord enn at jeg skal plukke det opp i en pose og kaste det i en annens søppeldunk. Og i skogen (ikke på stien) selvfølgelig. Er det ingen som skal gå i grøften? Hva med alle ungene som går i grøftene? Hundeeier av verste sort. Den som ødelegger for alle som plukker opp etter seg. 6
Ryvre Skrevet 25. juni 2012 #10 Skrevet 25. juni 2012 Jeg plukker opp dersom min hund gjør fra seg langs veien eller andre steder der folk ferdes. Heldigvis er min hund av den typen som gjerne skal gjemme seg så godt hun bare kan så det er sjeldent jeg trenger eller kan plukke opp etter henne. 1
Gjest Bobler Skrevet 25. juni 2012 #11 Skrevet 25. juni 2012 I skogen uten for stien plukker jeg ikke opp. Men bæsjer han i grøfter, langs veien, i byen osv plukker jeg alltid opp. Skjønner meg ikke på folk som ikke plukker opp bare fordi det er i en grøft. Selv om kanskje ikke så mange har planer om å gå i grøfta er det ufattelig ekkelt å gå tur med dritt til alle kanter. Tråkket på en bæsj forje uke jeg, fordi jeg gikk litt ut i en grøft for å plukke opp etter min. Dritkult, sikkert en idiot av en hundeier som syntes det var greit å la den ligge siden det var en grøft.. 2
Gjest Uanonymbruker Skrevet 25. juni 2012 #12 Skrevet 25. juni 2012 Hvor det er greit å ikke plukke opp hundebæsj? Ingen steder. Jeg kan ikke se for meg at det er noen steder jeg kunne tenke meg å tråkke i bæsj. Det er jo ikke som om det blir triveligere å ha bæsj under skoene bare fordi man er i skogen. 2
Gjest HuskyPusky Skrevet 25. juni 2012 #13 Skrevet 25. juni 2012 Hvis bikkja setter seg ned midt i et stort kratt eller buskas i skogen, så jeg nærmest trenger dykkebriller og snorkel for å finne igjen dritten, da tenker jeg det bare kan ligge der 4
Ryvre Skrevet 25. juni 2012 #14 Skrevet 25. juni 2012 Hvor det er greit å ikke plukke opp hundebæsj? Ingen steder. Jeg kan ikke se for meg at det er noen steder jeg kunne tenke meg å tråkke i bæsj. Det er jo ikke som om det blir triveligere å ha bæsj under skoene bare fordi man er i skogen. Der hvor min hund driter som alltid er inni et kratt eller under ei busk. Hun gjør aldri fra seg der hvor folk går 2
Gjest Uanonymbruker Skrevet 25. juni 2012 #15 Skrevet 25. juni 2012 Der hvor min hund driter som alltid er inni et kratt eller under ei busk. Hun gjør aldri fra seg der hvor folk går Du går jo der, da er vel sjansen stor for at andre går der også. Det er båndtvang nå så driten er jo ikke akkurat vanskelig å lokalisere.. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #16 Skrevet 25. juni 2012 Men hva er en grøft for dere som sier det er greit? Er det alt utenfor asfaltenbiten dere går på? Anonym poster: ed0f5ddb84ad36700e2e1b6c3bf1f07c
Ryvre Skrevet 25. juni 2012 #17 Skrevet 25. juni 2012 Du går jo der, da er vel sjansen stor for at andre går der også. Det er båndtvang nå så driten er jo ikke akkurat vanskelig å lokalisere.. Vel jeg har nå litt lengde på båndet jeg da og min hund slipper å måtte gå akkurat der hvor jeg går. Lokalisere hvor hun gjør fra seg er lett, men jeg setter meg ikke ned på alle 4 og kryper inn i et kratt for å ta opp dritten. Jeg har heller aldri sett andre turgåere pleie å krype inn i kratt og under store busker når de er ute på tur 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #18 Skrevet 25. juni 2012 jeg synes folk skal plukke opp uansett jeg. men er et sted hvor jeg pleier å gå . det er en sti .der er folk kjempe flinke å plukke opp,MEN de henger det i trærne! det er ekkelt,spesielt når det er sommer å varmt. spesielt plagsomt er det fordi om de hadde gått i 5 min til så hadde de kommet til søppeldunk på hundebanen. Anonym poster: 29881b437cb2a9d339572992da1c3054 2
Gjest Wolfmoon Skrevet 25. juni 2012 #19 Skrevet 25. juni 2012 De som mener at alt skal plukkes opp alltid, det er da flust med møkk langt inne i skogen (der jeg gjerne går med hunden). Forskjellen er bare at møkka er fra ville dyr. Jeg klarer å unngå og tråkke i den, så jeg regner med at man klarer å unngå og tråkke i hundemøkka også. For meg er heller ikke grøfta rett ved siden av veien, vi har også en hund som gjemmer seg. I tillegg er det et område med lite hunder, og vi ser sjelden hundemøkk etter veien. I mine øyne er det forskjell på by og langt utpå landet, nettopp med tanke på tettheten av både folk og dyr. 1
Gjest Wolfmoon Skrevet 25. juni 2012 #20 Skrevet 25. juni 2012 (endret) jeg synes folk skal plukke opp uansett jeg. men er et sted hvor jeg pleier å gå . det er en sti .der er folk kjempe flinke å plukke opp,MEN de henger det i trærne! det er ekkelt,spesielt når det er sommer å varmt. spesielt plagsomt er det fordi om de hadde gått i 5 min til så hadde de kommet til søppeldunk på hundebanen. Anonym poster: 29881b437cb2a9d339572992da1c3054 Da hadde det i mine øyne vært bedre å bare la det ligge og råtne. Så blir det i alle fall borte til slutt, i motsetning til hva det blir når poser henger i trærne. Makan til mennesker Endret 25. juni 2012 av Wolfmoon 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå