Gå til innhold

Hva synes dere om sangen min?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble litt inspirer av 08.juni som la ut sin sang. Jeg har egentlig planer om å holde en liten tale, men jeg har diktet en liten sang i tillegg sånn for sikkerhets skyld. Så nå vil jeg gjerne ha tilbakemeldinger fra dere. Det er en del linjer jeg kanskje burde gjøre noe med, men hva synes dere om den og hva synes dere om innholdet?

-sangen er fjernet-1212[ Dette Innlegg er endret av: Augustbrud02 den 2002-05-29 06:38 ]

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest 0
Skrevet

Synes den var flott jeg! Personlig og koslig!12

Skrevet

Kjempesøt var den! Jeg syns du er riktig flink icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Teksten er jo fin, og jeg ser at du har jobbet en del med denne sangen. Men jeg prøvde å synge den for meg selv, og det var ganske vanskelig. Noen steder er det for mange stavelser i forhold til melodien, andre steder for få. Hvis du skal synge den for ham alene, er det jo greit (du VET jo hvordan den skal synges). Men hvis gjestene skal synge den sammen med deg, kan det bli en del rot...

Ikke ta kritikken ille opp - dette er bare ment som et vennskapelig råd! icon_smile.gif

- Caroline -

Skrevet

Ja, det er noen sånne småting jeg må endre på. Skal se på forslagene dine. Er enig i en del ting, men da rimer det plutselig ikke lenger. Utrolig vanskelig det der! icon_smile.gif

Men tusen takk for innspill, skal se om jeg får endret noe av dette!

----

Da har jeg gjort noen endringer. Problemet med Kjærlighetsvisa er at Halvdan Sivertsen selv drar veldig på noen stavelser i sangen...

Jeg ser også at det er enkelte linjer som ikke helt klaffer som de bør. tror jeg får gi sangen videre til moren min så hun kan bearbeide den videre. Hun er så flink til sånne ting så.

Men fortsett med tilbakemeldinger. icon_smile.gif

Og til Caroline, må le litt, for sangen er laget på 1 time. Har ikke jobbet noe særlig med den ennå...men håper den blir bra etter noen timer til. icon_smile.gif

hjerter_rundt.gif - Bryllupet er 10.august 2002

[ Dette Innlegg er endret av: Augustbrud02 den 2002-05-28 10:41 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Augustbrud02 den 2002-05-28 10:44 ]

Gjest *Perser*
Skrevet

heia

jeg synes også at den var søt og fin icon_smile.gif du er kjempe flink icon_smile.gif

Skrevet

Kjempefin sang! Men som det ble sagt lenger opp her, litt vanskelig å synge enkelte steder. Men den blir nok kjempeflott når den er ferdig bearbeidet! icon_smile.gif

Skrevet

Hva synes dere om disse versjene som jeg har endret litt da:

-sangen er fjernet-

hjerter_rundt.gif - Bryllupet er 10.august 20021212[ Dette Innlegg er endret av: Augustbrud02 den 2002-05-29 06:38 ]

Skrevet

Jeg syns teksten var veldig fin, men utrolig vanskelig å synge. For mange endelser endel steder og for få endel steder..12

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg viste moren min sangen min i går, og hun ble så rørt at hun felte noen tårer. Hyggelig å høre at hun synes det var en flott sang. Med noen moderasjoner nå, så blir det sikkert kjempebra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...