fionel Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Vi driver å bygger garderobe i gangen, eneste problemet her er at dette er vegger som går over to plan. Jeg ønsker å bygge denne garderoben ganske høyt opp, men poblemet da blir å få tak i klær osv som ligger på toppen. Jeg kom da på den geniale løsningen om å anskaffe sånn flyttbar stige. (som man gjerne ser i noen butikker(noen bruker det vel også på biblotek) Noen som vet hva dette heter eller hvor jeg kan finne dette? Har søkt nettet opp og ned føler jeg, men til ingen nytte.
Rødvinspiken Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Hva med denne? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00104465/ Står at den kun skal brukes til Billy og Bestå bokhyller. Men du kan muligens bruke den til ditt formål ogås?
fionel Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2012 Ja den var ikke dum, jeg vil helst ha hvit tre da. men det er kanskje for mye å be om :sjenert:
Rødvinspiken Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Ja den var ikke dum, jeg vil helst ha hvit tre da. men det er kanskje for mye å be om :sjenert: He he. Ja skjønner det. Da får du (eller noen andre her) google videre. 1
fionel Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2012 He he. Ja skjønner det. Da får du (eller noen andre her) google videre. Hehe ja må nok det ja! men uansett, takk for svar! !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå