Gå til innhold

Vi har kjøpt oss brukt campingvogn - gleder oss!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja - overskrifta sier vel sitt. Vi behøver gode tips og lure råd til hva vi bør ha med i vogna. Skal til Sverige først (har kjøpt den såkalte "svenskkontakten", overgang til svensk strømnett).

Tar gjerne mot alle gode råd, gjerne sånne ting man ikke tenker på før man står der: Åh, men det burde vi ha hatt...

Gassalarm og røykvarsler og pulverapparat er montert.

Vaffeljern er innkjøpt, og noen kopper og kar. Skal også bruke endel engangs. Ikke miljøvennlig, men dog.

Vi trenger ikke det nyeste nye av alt mulig. :-)

Vi er to voksne og to ungdommer på 13 og 15 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse spill !! :)

Skrevet

Ja - overskrifta sier vel sitt. Vi behøver gode tips og lure råd til hva vi bør ha med i vogna. Skal til Sverige først (har kjøpt den såkalte "svenskkontakten", overgang til svensk strømnett).

Tar gjerne mot alle gode råd, gjerne sånne ting man ikke tenker på før man står der: Åh, men det burde vi ha hatt...

Gassalarm og røykvarsler og pulverapparat er montert.

Vaffeljern er innkjøpt, og noen kopper og kar. Skal også bruke endel engangs. Ikke miljøvennlig, men dog.

Vi trenger ikke det nyeste nye av alt mulig. :-)

Vi er to voksne og to ungdommer på 13 og 15 år.

Notert! :-)

Skrevet

Notert! :-)

Steike for ei kløne jeg er. Får ikke til å svare, engang.

Men det var som svar på "Masse spill"

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer!

Som den over her, spill! Er alltid gøy! :)

Noen bøker kan også være greit (pocket)og førstehjelpsutstyr, ellers så kan jeg tipse om hardplast tallerkener o.l. det knuser ikke. Har ikke noen erfaringer fra campingvogn, men er oppvokst med båt. Du kommer nok til å finne ut av hva dere trenger etterhvert, og når dere ser hva andre har med seg. I tillegg pleier det jo ikke være så langt mellom butikkene lenger, så man får tak i det meste man trenger :)

Skrevet

-5-liters vannkanne har kommet godt med hos oss flere ganger. Det hender man går tom for vann, og ikke har mulighet/ork til å fylle akkurat når man trenger.

-Stearinlys, mest for kosens del.

-Grill

-Kaffekjel/presskanne

-Lette hagemøbler som dere kan bruke utenfor

Husk at vekt teller, det skal ikke så mye utstyr til før dere når maxvekt på vogna.

Skrevet

Og en kabeltrommel, så du har lang nok ledning til å nå fram til strømmen.

Gjest Starlit
Skrevet

Hva betalte dere for vognen :) ?

Lurer på å kjøpe vi og, kanskje.

Mitt ønske er at campingvogna innehar dusjkabinett, slik at vi slipper å søle ned hele det lille badet..

Men mulig jeg bare er kresen :) Men synes vertfall det er kjekt å ha separate rom og div.

AnonymBruker
Skrevet

Mitt ønske er at campingvogna innehar dusjkabinett, slik at vi slipper å søle ned hele det lille badet..

Men mulig jeg bare er kresen :) Men synes vertfall det er kjekt å ha separate rom og div.

Du skal jo kjøpe deg båt, ikke vær så storforlangende nå.

Anonym poster: 816166cb47e2c74641e1faaa0810818e

Gjest glædelig
Skrevet

Myggspray/roll

Mygglys

Våtservietter

Nå vet ikke jeg hvilket år campingvognen deres er fra, men før vi oppgraderte til en 2010modell, så hadde vi en gammel vogn. Om nettene ble det veldig rått inni, så det var ganske kjølig! Anbefaler å ha pledd på lur. Det er jo kos uansett:)

Campinglivet er så koselig!

Gjest glædelig
Skrevet

De fleste vogner (tror jeg) har ikke kabinett, men det er kanskje mulig å henge opp et forheng? Dessuten tror jeg de aller fleste dusjer i campingsplassens dusjanlegg, da det kan være et prosjekt i seg selv å dusje i det lille kammeret i vogna. Du må jo nesten ut av badet hvis du skal skifte mening :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...