Gå til innhold

Tips til norske nettbutikker som har godt utvalg av klær/sko?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eg skal gifte meg og leiter etter noe å ha på meg (skal ikkje ha kvit brudekjole og vil gjerne ha noe som kan brukes fleire ganger til litt forskjellige anledninger, altså - ikkje for fancy, men heller ikkje for hverdagslig). Så eg er på utkikk etter noen anbefalte nettbutikker som selger litt av kvart innen klær og/eller sko - helst ikkje ekstremt dyre plasser (eg vil maks bruke 1000-1500 på heile antrekket, fra undertøy til yttertøy) og helst norske, så eg slipper unna toll og all den skiten der :)

Eg veit allerede om Nelly, H&M (lite interessant der igrunn), Gina Tricot, Only, Bubbleroom, Brandos - men vil gjerne kikke fleire steder før eg bestemmer meg.

Tar med glede i mot tips og ideer til hva eg kan ha på meg/sammensatt antrekk, for akkurat no veit eg ikkje ein gang kva eg er ute etter. Eg veit berre at eg gjerne vil ha noe som "skjuler" magen litt ;) og ikkje for høge hæler på sko. Eg er 170cm, klarer å gå i 5-8 cm hæl (spørs på kor tjukk hælen er), har kvit hud (eg blir ikkje brun så lett) og håret mitt er nok mørkt av farge (lilla mest sannsynlig) når me gifter oss.

Eg vurderer å kjøpe f.eks "low forget your boyfriend" sko (dei med nagler og diamanter på hælen) og bygge antrekket nedenfra og opp.

Anonym poster: 0d7acaca7d28394a05a38edf015b3bfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...