AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Jeg var bare innom altinn for moroskyld for å se om skatteoppgjøret har kommet (jeg vet det var litt vel optimistisk) Logget meg inn via denne linken : http://www.skatteetaten.no/no/Alt-om/Skatteoppgjoret/ og klikket på fliken som heter "se oppdatert skatteberegning", og denne var en heeelt annen nå, enn den var da jeg leverte inn endringer? Vil det si at skatteoppgjøret ble noe helt annet enn det selvangivelsen gav uttrykk for? Anonym poster: 2e08e134c908d6b8bd304cbaca842869
gullhjerte Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Var det høyere eller lavere enn forventet? Sto det "Foreløpig beregnet sum skatt og avgift"? Og var et høyt tall? Det er jo beregnet skatt, ikke hva du får tilbake/må betale. Evt har du noe mer der enn meg..
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Det er myyye høyere enn forventet, og jeg har jo ikke gjort noen flere endringer.. Vet hva tallet betyr, men jeg bare lurer på om det er riktig? Selve skatteoppgjøret har jo ikke kommet? Anonym poster: 7f2d82b8126024ca722e9f375af16f27
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Jeg var bare innom altinn for moroskyld for å se om skatteoppgjøret har kommet (jeg vet det var litt vel optimistisk) Logget meg inn via denne linken : http://www.skatteetaten.no/no/Alt-om/Skatteoppgjoret/ og klikket på fliken som heter "se oppdatert skatteberegning", og denne var en heeelt annen nå, enn den var da jeg leverte inn endringer? Vil det si at skatteoppgjøret ble noe helt annet enn det selvangivelsen gav uttrykk for? Jeg stusser også på dette, siden jeg også får opp et annet tall på beregnet skatt og avgifter enn i selvangivelsen. Og jeg har ikke gjort noen endringer. Likevel har jeg gått fra noen kroner tilbake, til noen kroner i baksmell. Ca en tusenlapp forskjell. Hvis det plutselig viser seg at jeg får baksmell nå så må jeg vel betale renter også. Godt det ikke er et stort beløp evt. Men jeg har aldri opplevd før at oppgjøret har blitt helt forskjellig fra foreløpig beregning. Når jeg nå prøvde å logge inn på nytt så finner jeg faktisk ikke igjen oppdatert skatteberegningsfliken i det hele tatt. Nå er det ingenting nytt der siden mars. Anonym poster: 303b6268046a1f7eadc380af26e2d71e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå