eugenie Skrevet 28. mai 2002 #1 Del Skrevet 28. mai 2002 Hallo, Om en måned skal jeg på opptaksprøve på Befalskole hvor jeg må gjennom en rekke fysiske tester. Jeg sliter litt med 3000 m og sit-ups. Jogger hver dag, men skulle gjerne ha sett mer fremgang - noen tips? Når det gjelder sit-ups så er jeg sterk i magen, men jeg får fryktelig vondt i ryggen. Er dette normalt? Noe jeg kan gjøre med dette? Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #2 Del Skrevet 28. mai 2002 For 3000 m er det lurt å trene fartslek eller intervall. Fartslek varierer du farten så ofte og så mye som du vil. Intervall har faste stopper/pauser og faste tid/strakning du løper. Magen: Du er nok for svak i ryggen, viktig å trene den like mye som magen, ellers blir det uballanse. På slike opptak må du også ta dem "feil" dvs helt opp til knærne, og da bruker du hoftebøyerne siste delen av bevegelsen... Mann70=Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #3 Del Skrevet 28. mai 2002 Har du mulighet for det så ta noen timer med personlig trener! De kan legge opp et bra program for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå