terri Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Den viker litt stor som trille, men er det noen som har erfaring? tar den stor plass, og er den tung? (tenker på inn og ut av bil)
Gjest anonym Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Synes den er veldig god og trille,men du har rett i at den er litt stor. Og ikke like lett som en trehjuling,men jeg elsker den vogna. Synes ikke den er tung,men så er jeg vant til tvillingvogner da. Har scooteren som en enlingvogn når jeg bare skal ha med en av guttene. Jeg vet derfor heller ikke om hvor stor den er ifht andre triller i samme kategori,siden vi bare har tvillingvogner. Men det er i hvertfall god plass til annet utenom vogna i en avensis stasjonsvogn:) helt grei å slå sammen og løfte inn i bil også. Men du trenger kanskje svar fra noen med litt mer erfaring med singelvogner:p
terri Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2012 Takk for svar! Ja, vi har en vanlig emmaljunga city cross, men den synest jeg tar alt for stor plass i bagasjerommet, spessielt nå når vi skal på ferie og har mye bagasje med oss. I tilegg er den veldig tung og handtere, et ork og drive å løfte den inn og ut av bilen, bare for korte handleturer. Det kan nevnes at jeg trenger en vogn med lang rygg. Er den smidig å bruke på butikker??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå