Gå til innhold

Har ikke hatt sex på 10 år, hva skal jeg si til

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt sex med noen på 10 år.

Hva skjer om jeg møter en mann i nærmeste fremtid? Hva skal jeg si om sexlivet mitt om han spør?

Jeg hadde et sexliv, men det er 10 år siden, og jeg husker ingenting av det. Det er så fjærnt og er ikke en del av livet mitt lenger.

Fra jeg var 18 til jeg var 22, hadde jeg 5 forskjellige partnere(Det var ONS som ikke helt ble fullført, en ferieflørt og et useriøst forhold).

Etter det ble jeg voksen, og fikk andre verdier, og ville ikke rote meg borti noen før det var skikkelig.

Ja, da skjønner dere sikkert at det er vanskelig å møte noen, siden jeg ikke har hatt kjæreste på 10 år.

Men hva skal jeg si til en kommende mann? Aner ikke hva jeg skal si om han spør ... Må jeg i det hele tatt nevne noe?

Holder det at jeg nevner kjæresten jeg hadde? Eller må jeg nevne ONS og det løse forholdet?

Anonym poster: 6bb3edd94c45f06139a737fd158ec98c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare si som det som det er du. Ærlighet varer alltid lengst vet du.

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

Må jeg i det hele tatt nevne noe?

Holder det at jeg nevner kjæresten jeg hadde? Eller må jeg nevne ONS og det løse forholdet?

Du trenger ikke om å nevne noe mer enn akkurat det du har lyst til selv.

Om du vil, så kan du vel bare fortelle at det er en stund siden du sist hadde sex uten å gi alle detaljer?

:)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke snakke om det så lenge det ikke blir tatt opp, og blir det tatt opp så kan du si det som det er. Hva er så farlig med det? Jeg var jomfru frem til jeg ble 29.

Anonym poster: 65192f91659c8ceef511f4c631e91014

Skrevet

Hva skjer om jeg møter en mann i nærmeste fremtid? Hva skal jeg si om sexlivet mitt om han spør?

Jeg hadde et sexliv, men det er 10 år siden, og jeg husker ingenting av det. Det er så fjærnt og er ikke en del av livet mitt lenger.

Fra jeg var 18 til jeg var 22, hadde jeg 5 forskjellige partnere(Det var ONS som ikke helt ble fullført, en ferieflørt og et useriøst forhold).

Etter det ble jeg voksen, og fikk andre verdier, og ville ikke rote meg borti noen før det var skikkelig.

Ja, da skjønner dere sikkert at det er vanskelig å møte noen, siden jeg ikke har hatt kjæreste på 10 år.

Men hva skal jeg si til en kommende mann? Aner ikke hva jeg skal si om han spør ... Må jeg i det hele tatt nevne noe?

Det hadde vært MYE verre om du hadde ligget med alt som beveger på seg.

Da hadde det vært god grunn til å legge korta på bordet.

Men ikke i din situasjon.

• Liker 2
Skrevet

Er det normalt og spørre om sexlivet til den andre da?

• Liker 1
Gjest Maruwan
Skrevet

En skikkelig fyr vil uansett gi en lang f... i din fortid, så det er ikke noe å stresse med.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sett på det som positivt, fordi det er slike verdier jeg har selv.

Anonym poster: fe9d52cbcc98ad1e35f6b45c81a09131

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skulle han spørre? Si som det er hvis han skulle gjøre det..

AnonymBruker
Skrevet

En skikkelig fyr vil uansett gi en lang f... i din fortid, så det er ikke noe å stresse med.

Nja, har dama tresifret antall sexpartnere så gir de fleste ikke f** lenger...

Anonym poster: 0ec1844724358076a8a431a43f8b020d

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har levd i sølibat i 12 år på det meste. Man venner seg til alt. Sex var ikke noe som opptok tankene mine til daglig.

Da jeg etter alle disse årene møtte en mann jeg hadde skrevet med i lengre tid, ble ikke sexen noe problem. Det var som å "komme hjem" til noe kjent og kjært. Jeg var selvfølgelig spent ettersom det var så lenge siden, men vi passet sammen på så mange felter også utenom sex, så det var utelukkende positivt.

Gjest Maruwan
Skrevet

Nja, har dama tresifret antall sexpartnere så gir de fleste ikke f** lenger...

En fyr som er sikker på seg selv gir fortsatt f... En svak og sjalu fyr vil nok fly i taket, ja.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En fyr som er sikker på seg selv gir fortsatt f... En svak og sjalu fyr vil nok fly i taket, ja.

Ja, for alt handler jo om selvtillitt. Det er kanskje ikke mulig for deg å forstå dette, men hva som skal ha verdi i livet, og hvilken verdi det skal ha, det blir langt på vei definert av hvordan vi handler.

Om noen synes sex skal være intimt og forbeholdt sin næreste, så er dette et respektabelt valg. Å i det hele tatt si at det å lete etter noen med samme verdier som en selv gjør en svak og sjalu er jo bare skivebom.

Anonym poster: 0ec1844724358076a8a431a43f8b020d

• Liker 5
Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

Ja, for alt handler jo om selvtillitt. Det er kanskje ikke mulig for deg å forstå dette, men hva som skal ha verdi i livet, og hvilken verdi det skal ha, det blir langt på vei definert av hvordan vi handler.

Om noen synes sex skal være intimt og forbeholdt sin næreste, så er dette et respektabelt valg. Å i det hele tatt si at det å lete etter noen med samme verdier som en selv gjør en svak og sjalu er jo bare skivebom.

Jeg ser den, du har et godt poeng. Men en ting en ihvertfall ikke kan gjøre er å spørre noen hvor mange de har ligget med for så å bli sint når en får et ærlig svar.

Endret av Maruwan
Gjest BettyBoop
Skrevet

Om han dumper deg pga det er han isåfall dust i hodet. Men må du nevne det? Bare si antallet, du trenger ikke si om de var kjærester eller ons?

Skrevet

Jeg har levd i sølibat i 12 år på det meste. Man venner seg til alt. Sex var ikke noe som opptok tankene mine til daglig.

Da jeg etter alle disse årene møtte en mann jeg hadde skrevet med i lengre tid, ble ikke sexen noe problem. Det var som å "komme hjem" til noe kjent og kjært. Jeg var selvfølgelig spent ettersom det var så lenge siden, men vi passet sammen på så mange felter også utenom sex, så det var utelukkende positivt.

Så fint. Jeg avstår også fra sex som singel, håper jeg får en sånn opplevelse når jeg endelig møter han jeg skal være sammen med også.

• 2 uker senere...
Skrevet

Du er nå i alle fall pult. :sleep:

AnonymBruker
Skrevet

Ingen vits i å snakke om det, med mindre du har et behov for det selv. Sex er som å sykle; har du først lært det/gjort det, så glemmer du det aldri. Kan uansett tenke meg at du finner en partner som har noenlunde samme verdier som deg selv, og at det ikke blir noe problem.

Jeg er gift, og har til dags dato aldri spurt mannen min om hans sexliv før han traff meg. Han har heller ikke spurt meg. Vi har rett og slett ikke behov for å vite ;)

Anonym poster: a3373f71eb46e2f879b9fe9d023cae83

Gjest Eurodice
Skrevet

Du er nå i alle fall pult. :sleep:

Du må ikke være lei deg, din tur kommer før du aner det, tenker jeg :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...