AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Har vært litt betatt av en gutt en stund og i helga skjedde det litt ting. Sov over hos han og vi lå sammen og kosa hele natta. Har aldri hatt kjæreste før og etter denne natta så sa han at vi er kjærester. Turte ikke si noe imot fordi jeg er ganske sjenert. Hvordan er det å være forelska? Er usikker på om jeg føler det like sterkt tilbake. Han sier han har vært forelska i meg i 5 år. Noe annet jeg lurer på er kyssing. Var begges første gang så det ble veldig rart og ikke så "deilig". Er det kun tunge som er deilig? Han ville bare kysse meg med leppene og tenna var i veien hele tiden. Ble veldig kleint.. Håper på noen svar Anonym poster: 1f477a250a95a8dffa69b36ef2d2b123
Nessy Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Du skal nok se at dere blir flinkere til å kysse om dere begge to er ganske uerfarne Når det kommer til kjærestegreiene så er det nok litt for tidlig å kalle dere for det, spesielt om du ikke er på samme bølgelengde. Det er tross alt noe en bestemmer seg for sammen. Forelskelse er nok litt forskjellig fra person til person men vanligvis blir du glad bare du tenker på dem, og tenke på dem gjør du hele tida. Du har hodet i skyene og det eneste du har lyst til er å ta på dem, kysse dem, se på dem og være med dem.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Vet ikke om jeg er forelska. Tenker på han ofte, har toppen jeg hadde når jeg sov hos han under puta for og kjenne lukten hans, gleder meg til å treffe han igjen og vil bare kose med han hele tiden. Kjenner at jeg får mer følelser for hver gang vi treffes. Har ligget tett og sett film sammen før og chattet endel over facebook. Vurderer å fortelle han at vi kansje bør vente med å kalle oss kjærester. Hvordan bør jeg si det på snillest måte? Vil ikke såre han. Anonym poster: 1f477a250a95a8dffa69b36ef2d2b123
Nessy Skrevet 24. juni 2012 #5 Skrevet 24. juni 2012 Bare si at det som det er (at du føler det er for tidlig). Men at du liker veldig godt å være med ham og at når tiden er inne så kan dere kalle dere kjærester. 1
athon Skrevet 24. juni 2012 #6 Skrevet 24. juni 2012 Altså... noen liker å "voldta munnen" til enkelte, andre liker myke, saftige kyss... Det der er veldig personlig.
Gjest Stronger Skrevet 24. juni 2012 #7 Skrevet 24. juni 2012 Kyssingen er somregel ikke så god i starten, som den blir etterhvert.. Tar tid å bli kjent med personen og finne ut hvordan den andre kysser og hva den andre liker Etter hvert får man gjerne en slags "rolle", jeg kysser feks. alltid underleppa og kjæresten overleppa, og begge lener seg til høyre Etter en stund detter brikkene på plass og det faller seg mer naturlig enn begynnelsen, når man kanskje "overanalyserer" kyssene litt
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #8 Skrevet 24. juni 2012 Skyper med han nå og han har allerede fortalt foreldra sine om at vi er sammen. Nå tør jeg ikke si noe, kansje jeg bare skal la oss være sammen og heller slå opp om det ikke fungerer? Anonym poster: 1f477a250a95a8dffa69b36ef2d2b123
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #9 Skrevet 24. juni 2012 Skyper med han nå og han har allerede fortalt foreldra sine om at vi er sammen. Nå tør jeg ikke si noe, kansje jeg bare skal la oss være sammen og heller slå opp om det ikke fungerer? Anonym poster: 1f477a250a95a8dffa69b36ef2d2b123 Unnskyld, men Anonym poster: ced75c5c52ad968c8da207b5b3286c26 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #10 Skrevet 24. juni 2012 Er mitt første forhold så er ganske uerfaren.. Fint om noen vil hjelpe Anonym poster: 1f477a250a95a8dffa69b36ef2d2b123
Nessy Skrevet 25. juni 2012 #11 Skrevet 25. juni 2012 Jeg ville fortalt ham at han må sette på bremsene ellers ender "forholdet" deres fort. Fortell ham at han bare har misforstått og at han ikke må fortelle det til flere. Han er nok bare veldig glad for at der endelig beveger dere imot et forhold men sånn han oppfører seg er jo overkill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå