Gjest Poirot Skrevet 8. februar 2004 #1 Skrevet 8. februar 2004 Noen som har noen kommentarer om disse lokalene? (Mat, pris i forhold til hva man fikk, ventelister, utseendet, dumt osv) Fossekallen Restaurant, Lysaker Gamle Logen Gamle Militære Samfunn Eckbo Solhaug, Lommedalen Ringiåsen Bogstad gård
jea Skrevet 8. februar 2004 #2 Skrevet 8. februar 2004 Gamle Militære Samfunn her var vi og tittet men vi var for få mennesker til å få leid det oppe..Vi fikk nede i biblioteket..Det er flott der,emn stive priser..for å få det oppe må man være 80-100stk på middag
Gjest Poirot Skrevet 8. februar 2004 #3 Skrevet 8. februar 2004 Vi blir nok ca 60. Leide dere der? Hvor lang tid i forveien?
jea Skrevet 8. februar 2004 #4 Skrevet 8. februar 2004 Nei vi leide ikke der ,vi skal ha det på losbygods... Vi leide ikke der pga vi ikke ville ha det nede i bibiloteket,syns det var for lite..Men man får en flott uteplass der nede..En liten hageflekk..
Alida Skrevet 8. februar 2004 #5 Skrevet 8. februar 2004 Vi skal ha festen vår på Fossekallen. Synes det var kjempefint der. Flotte lokaler + helt nydelig med fossen utenfor .Var akkurat det vi var ute etter. Vi kommer til være ca 60 til middag og ca 20 til kaffen. Var veldig fornøyd med det ene møtet vi foreløpig har hatt med dem. Veldig profesjonelle og hjelpsomme. Vi kunne velge mellom en pris på 1090 som inkluderer: et glass musserende ved ankomst, et glass hvitvin til forretten, en halv flaske rødvin, to ganger servering av kaffe og lokalleie til kl. 2 + tre retters middag. Eller en pris på 1425 inludert det samme + fri bar. Vi har valgt det siste alternativet. Vi kommer til pynte med våre egne blomster, men de kan også gjøre det for dere. Kjenner noen som også har hatt bryllupet sitt der, og de var kjempefornøyde. Vi gleder oss ialle fall masse til å ha bryllupet vårt der
*Lene* Skrevet 9. februar 2004 #6 Skrevet 9. februar 2004 Nei vi leide ikke der ,vi skal ha det på losbygods... Vi leide ikke der pga vi ikke ville ha det nede i bibiloteket,syns det var for lite..Men man får en flott uteplass der nede..En liten hageflekk.. Heey...dere som booka Losby foran oss ja? Grrr..hehe.. Neida...samboer'n min jobber der, men datoen var ikke ledig (ref: dere) Men Ringiåsen sendte jeg forespørsel til, men har enda ikke fått tilbakemelding...Nå er det snart 3 mnd igjen til bryllupet, og nesten 1. år siden forespørselen...Det kaller jeg dårlig service!!! Solhaug hadde jeg og kontakt med...De leier ikke bare ut lokalene lenger..men har MED mat! Men okai lokale :-)
jea Skrevet 9. februar 2004 #7 Skrevet 9. februar 2004 Oki men hva heter sambpoern din da,hva jobber han som??
*Lene* Skrevet 9. februar 2004 #8 Skrevet 9. februar 2004 Oki men hva heter sambpoern din da,hva jobber han som?? Se priv. mail..
*Lene* Skrevet 9. februar 2004 #10 Skrevet 9. februar 2004 oki venter :D Har sendt! Ikke fått? Var litt kluss nemlig...
Gjest Dalwhinnie Skrevet 9. februar 2004 #11 Skrevet 9. februar 2004 Mener du Oslo Millitære Samfunn? I så fall kan jeg gi dem de beste anbefalinger. Hadde selv brullupsfesten der, og de var helproffe. Hadde noen møter i forkant hvor vi diskuterte hva vi ønsket oss, blomster, vin, meny etc, og var kjempefornøyd. Vi var rundt 70 stykker og hadde storsalen oppe, med alle småsalongene rundt til kaffen. Og sammenlignet med tilsvarende selskapslokaler i Oslo, så var de ikke spesielt dyre heller. Hvertfall var de ikke det da jeg giftet meg i 1996.
Gjest Tex Skrevet 9. februar 2004 #12 Skrevet 9. februar 2004 Vi har vært på privatselskap på Fossekallen og anbefaler det på det varmeste. Det var helt nydelig der, maten var utsøkt, personalet serviceinnstilt og lokalene flotte
jea Skrevet 9. februar 2004 #13 Skrevet 9. februar 2004 Penelene::Jeg har ikke fått noen mail av deg...Send en pm da :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå