AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Tror jeg har dummet meg litt ut her: Jeg har nettopp fullført et årstudium i vår og nettopp fått karakterene. Nå har jeg søkt på en ny skole til høsten og kunne tenke meg å sende med poengene mine til den nye skolen. Men jeg sendte aldri inn følgeskjema ettersom jeg trodde at jeg ikke ville klare å fullføre eksamen min i vår. Betyr det at jeg ikke kan ettersende? Eller burde jeg ha sendt med følgeskjema først? Ble litt usikker, så tenkte at jeg skulle høre her før jeg begynner å ringe. Anonym poster: 9485843f6c479f193a444ffeae46659d
-lykke- Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Tror jeg har dummet meg litt ut her: Jeg har nettopp fullført et årstudium i vår og nettopp fått karakterene. Nå har jeg søkt på en ny skole til høsten og kunne tenke meg å sende med poengene mine til den nye skolen. Men jeg sendte aldri inn følgeskjema ettersom jeg trodde at jeg ikke ville klare å fullføre eksamen min i vår. Betyr det at jeg ikke kan ettersende? Eller burde jeg ha sendt med følgeskjema først? Ble litt usikker, så tenkte at jeg skulle høre her før jeg begynner å ringe. Anonym poster: 9485843f6c479f193a444ffeae46659d Jeg TROR nok det løpet er kjørt, men jeg ville ringt til den nye skolen og hørt med de. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå