AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Så vil jeg sitere den svært intelligente Alvarin som har skrevet på Onar åm sin blogg: "Det er høyst uklart hvilke sosialister og fascister du refererer til, men siden jeg har sett mange ganger tidligere at du kan finne på å kalle hvem som helst BÅDE sosialist, fascist og nazist på én gang, enten det er snakk om Hamas, israelske politikere, amerikanske presidenter, muslimer, SV, Høyre og 99 % av Norges innbyggere generelt, antar jeg at dette på én eller annen måte liksom skal omfatte meg. ”Vi hater ikke sosiale avvikere. Tvert i mot er vi veldig tolerante overfor dem, i motsetning til sosialister som ønsker å utrydde dem.” Ut fra erfaring antar jeg at de ”sosiale avvikerne” du har slik omsorg for, er ”eksepsjonelt begavede” og millionærer, og at å ”utrydde sosiale avvikere” egentlig bare betyr at de som tjener mye penger, betaler LITT mer i skatt enn de som tjener mindre penger, og at det på denne måten blir LITT færre som har veldig høy inntekt, og hundtretusenvis færre som tilhører gruppen som har lav eller ingen inntekt, og dermed avviker mye fra lønnsgjennomsnittet (noe du kaller et sosialt avvik). Regner ikke med at din motstand mot å ”utrydde sosiale avvikere” har noe å gjøre med omsorg for fattige, byoriginaler, sære kunstnere, psykiatriske pasienter eller psykisk utviklingshemmede. Disse vil du jo frata alle tilbud og rettigheter og gjøre avhengige av tigging og eventuelle frivillige bidrag. Får de ikke slike frivillige bidrag, vil de sakte bli utryddet av sult og sykdommer mens den såkalte ”tolerante” idealstaten din lar det skure. (Men du kan jo fortelle dem: ”Det er jo bare å flytte til et annet land!”) Tvangssterilisering og eugenikk var metoder for å prøve å opprettholde anglosaksisk/nordeuropeisk dominans i USA som hadde tilslutning først og fremst fra høyresiden – støttet av mange av USAs mest kjente milliardærer på 20- og 30-tallet (Rockefeller, Ford …). Antisemittismen var også utbredt i de samme miljøene. Det var fra amerikanske eugenikkprogrammer at nazistene hentet mye av inspirasjonen til sin egen tvangssteriliseringspolitikk og utryddelsen av utviklingshemmede og jøder. Sosialistene var på 20- og 30-tallet blant dem som var minst rasistiske (i et samfunn hvor rasisme var utbredt). Mye av nazistenes argumentasjon mot jødene var basert på en påstått ”jødisk-bolsjevikisk” verdenskonspirasjon. Å påstå at antisemittisme er et sosialistisk fenomen er opplagt sludder hvis man kjenner historien såpass at man vet at sosialismens historie fra Marx og fram til opprettelsen av Israel har vært dominert av jøder. ”Vi er tolerante.” Toleransen din(Onar Åm)strekker seg til å ”tolerere” og forsvare at fascisten Pinochet drepte 2000 politiske motstandere, likviderte politiske motstandere i utlandet, torturerte tusenvis og sendte titusener på flukt." Anonym poster: 592b3e8e3ad56731c339efd0d7e92685
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå