athon Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Heisann. Jeg vet det var en gammel tråd om det her, men jeg velger likevel sette opp en ny en. Det er et par år siden jeg prøvde meg på nettdating, og den eneste siden jeg da prøvde var sukker. Det funka ganske så dårlig for meg. Nå til dags finnes det mange sider. Så mange at man ikke vet hva man skal velge... Noen tips? Jeg er en mann på 29 år som vil treffe ei snill, god, aktiv, kjærlig, respektfull og ærlig kvinne. Ha det godt
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 jeg har meget god erfaring med sukker. ellers er det jo match og møteplassen. Anonym poster: 0fce1c9414f1a343d90b8a148d3564a3
athon Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2012 jeg har meget god erfaring med sukker. ellers er det jo match og møteplassen. Anonym poster: 0fce1c9414f1a343d90b8a148d3564a3 Hva med firstdate.no ?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Hvor gammel må man være før man dater? Anonym poster: 0ecdaf7ceb54f9b1b91798bdc0f6b985
Steinar40 Skrevet 24. juni 2012 #5 Skrevet 24. juni 2012 Hvor gammel må man være før man dater? Anonym poster: 0ecdaf7ceb54f9b1b91798bdc0f6b985 Myndig.
Gjest test123 Skrevet 24. juni 2012 #6 Skrevet 24. juni 2012 Det er et par år siden jeg prøvde meg på nettdating, og den eneste siden jeg da prøvde var sukker. Det funka ganske så dårlig for meg. De færreste menn har vel suksess :gjeiper: har ikke prøvd selv, men skulle tro at et godt utseende øker sjansen og menn kan gjøre en del for å se bedre ut, frisyre, trene, nye klær, trene, kontaktlinser om man ikke kler briller osv. Annet tips er visst at man bør selge seg selv bedre enn du beskriver drømmekvinnen. "snill, god, aktiv, kjærlig, respektfull og ærlig" er alle.
athon Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2012 De færreste menn har vel suksess :gjeiper: har ikke prøvd selv, men skulle tro at et godt utseende øker sjansen og menn kan gjøre en del for å se bedre ut, frisyre, trene, nye klær, trene, kontaktlinser om man ikke kler briller osv. Annet tips er visst at man bør selge seg selv bedre enn du beskriver drømmekvinnen. "snill, god, aktiv, kjærlig, respektfull og ærlig" er alle. Jeg er uenig med deg. Det er langt i fra alle som er det jeg vil ha. Jeg snakker av erfaring... Hvilket av de to bildene jeg har lagt ved synes dere damer at er best, forresten?
violet92 Skrevet 24. juni 2012 #8 Skrevet 24. juni 2012 Du burde definitivt velge bildet til venstre 2
Gjest test123 Skrevet 24. juni 2012 #9 Skrevet 24. juni 2012 (endret) Jeg er uenig med deg. Det er langt i fra alle som er det jeg vil ha. Jeg snakker av erfaring... Var ikke sånt ment, men hvem ville sagt at de ikke var snille, ærlige, respektfulle, osv? Utseende har du i hvertfall med deg. Endret 24. juni 2012 av test123
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #10 Skrevet 24. juni 2012 Absolutt det bildet hvor du ikke har solbriller på deg. Anonym poster: 5fa9f47d59e5a6e0097d26f010a30928
2shy Skrevet 24. juni 2012 #11 Skrevet 24. juni 2012 Støtter de andre i at du må velge bildet til venstre, aldri velg et bilde med solbriller, men et normalt bilde som viser hele ansiktet ditt, og da særlig øynene/smilet. Aldri velg et bilde hvor du poserer i bar overkropp, det virker klysete og er ihvertfall turnoff for min del. Vær klar på den du er og det du søker. Alle søker en partner som er alt du sier, gå mer i dybden. Ønsker du ei som liker å reise, er sofagris, vil ha familie, liker å ta en fest, er avholds, religiøs, ikke religiøs, osv. Finn ut hva som er viktig for deg. Hva er det som funker dårlig med sukker, er det ingen som tar kontakt, eller liker du ikke de du møter? 1
Gjest O___o Skrevet 24. juni 2012 #12 Skrevet 24. juni 2012 Etter to år som singel - ble jeg oppfordret til å teste ut sukker.no Jeg hatet det. Jeg syns det var kjempe KLEINT og klønete. En annen ting var at jeg ble automatisk skeptisk til den andre parten Litt sånn Hvis han er SÅ KJEKK, SÅ smart, SÅ glad i kulturlivet, har SÅ god økonomi Osv - HVA FAEN ER SÅ GALT MED HAM? En annen ting var at jeg fant mange bekjente menns profiler - hvor de framstilte seg selv som rene helgener - og det gjorde meg enda mer skeptisk. Fordelen med slike nettsteder er vel at man får en heftig egoboost av alle komplimenter og hjerter osv
2shy Skrevet 24. juni 2012 #13 Skrevet 24. juni 2012 Etter to år som singel - ble jeg oppfordret til å teste ut sukker.no Jeg hatet det. Jeg syns det var kjempe KLEINT og klønete. En annen ting var at jeg ble automatisk skeptisk til den andre parten Litt sånn Hvis han er SÅ KJEKK, SÅ smart, SÅ glad i kulturlivet, har SÅ god økonomi Osv - HVA FAEN ER SÅ GALT MED HAM? En annen ting var at jeg fant mange bekjente menns profiler - hvor de framstilte seg selv som rene helgener - og det gjorde meg enda mer skeptisk. Fordelen med slike nettsteder er vel at man får en heftig egoboost av alle komplimenter og hjerter osv Hvis du tenker sånn, så hva er galt med deg som har vært singel i to år? Jeg syns det er en dårlig holdning. Det er ikke nødvendigvis noe annet galt enn at man ikke har funnet den man har kjemi med, og for noen tar det tid å finne den personen. 2
Gjest Anna.S Skrevet 24. juni 2012 #14 Skrevet 24. juni 2012 En annen ting var at jeg ble automatisk skeptisk til den andre parten Litt sånn Hvis han er SÅ KJEKK, SÅ smart, SÅ glad i kulturlivet, har SÅ god økonomi Osv - HVA FAEN ER SÅ GALT MED HAM? Det er ikke noe galt med han. Han vet bare sin egen verdi og er ikke desperat etter å finne noen slik som du kanskje er. Fordi man har mange bra egenskaper så betyr ikke det at man skal ta til takke med det første og (muligens) beste. Skryting er en uting uansett synes jeg. Mye bedre å fortelle hva man leter etter enn å skryte av seg selv, men at det er noe galt med de som er single og bra det er HELT feil. Det er bare det at de andre som er bra allerde er opptatt eller vanskelig å finne, og man har det så bra alene at man ikke gidder ta til takke med noe dårligere.
Gjest O___o Skrevet 24. juni 2012 #15 Skrevet 24. juni 2012 Hvis du tenker sånn, så hva er galt med deg som har vært singel i to år? Jeg syns det er en dårlig holdning. Det er ikke nødvendigvis noe annet galt enn at man ikke har funnet den man har kjemi med, og for noen tar det tid å finne den personen. Jeg vet hva som er mine feil og mangler. Og jeg er ALT for glad i singellivet
Gjest O___o Skrevet 24. juni 2012 #16 Skrevet 24. juni 2012 Skjønner at jeg trampet flere på tærne nå
Gjest Anna.S Skrevet 24. juni 2012 #17 Skrevet 24. juni 2012 Skjønner at jeg trampet flere på tærne nå Har ikke trampet meg på tærne i allefall, men du snakker litt rundt deg selv..
Gjest Anna.S Skrevet 24. juni 2012 #18 Skrevet 24. juni 2012 (endret) Jeg vet hva som er mine feil og mangler. Tror du ikke han også vet det selv om han prøver å selge seg selv? Endret 24. juni 2012 av Anna.S
2shy Skrevet 24. juni 2012 #19 Skrevet 24. juni 2012 Jeg vet hva som er mine feil og mangler. Og jeg er ALT for glad i singellivet Alle har feil og mangler, vi er ikke mennesker ellers
Gjest O___o Skrevet 24. juni 2012 #20 Skrevet 24. juni 2012 Bare så det er nevnt var det jeg skrev myntet på min erfaring med sukker.no og min opplevelse, og på ingen måte var myntet mot Athon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå