Gå til innhold

Ingenting i retur!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen min liker baade baklengs og oralsex. Jeg faar lite ut av pikk i munn - vil helst ha den vaginalt - det er jo der man er mest foelsom.

Naar mannen min har faatt sitt - kan hende han gir meg et bittelite forspill, saa er det slutt paa moroa. Ofte blir jeg liggende vaaken baade iritert og kaat - og hoere paa snorkingen hans.

Vi er fortvila over sexen vaar begge to, for jeg er jo ikke alltid like KLAR naar jeg sjeldent faar noe ut av det, - skjoenner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når han har fått sitt, så får du litt?!? :o

Nei, her må du nok si i fra at du ønsker mere forspill og kos før du evt. suger han litt for å glede han og han gir deg ditt vaginalt. Snakk med han, og forklar at du ønsker å få litt ut av sengekosen. Det er ikke hyggelig å bli teaset før mannen snur ryggen til, snorker og etterlater deg heltent. Det er et faktum at det tar litt mer tid å tenne oss, og når du endelig er det, er det ikke snilt av han å legge seg for å sove. :frustrert:

Skrevet

Du har selv ansvaret for din egen seksualitet. Gjør noe med situasjonen.. Den som ikke vil være et offer, er ikke offer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...