Gjest Heia Skrevet 8. februar 2004 #1 Del Skrevet 8. februar 2004 Mannen min liker baade baklengs og oralsex. Jeg faar lite ut av pikk i munn - vil helst ha den vaginalt - det er jo der man er mest foelsom. Naar mannen min har faatt sitt - kan hende han gir meg et bittelite forspill, saa er det slutt paa moroa. Ofte blir jeg liggende vaaken baade iritert og kaat - og hoere paa snorkingen hans. Vi er fortvila over sexen vaar begge to, for jeg er jo ikke alltid like KLAR naar jeg sjeldent faar noe ut av det, - skjoenner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. februar 2004 #2 Del Skrevet 8. februar 2004 Når han har fått sitt, så får du litt?!? :o Nei, her må du nok si i fra at du ønsker mere forspill og kos før du evt. suger han litt for å glede han og han gir deg ditt vaginalt. Snakk med han, og forklar at du ønsker å få litt ut av sengekosen. Det er ikke hyggelig å bli teaset før mannen snur ryggen til, snorker og etterlater deg heltent. Det er et faktum at det tar litt mer tid å tenne oss, og når du endelig er det, er det ikke snilt av han å legge seg for å sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 9. februar 2004 #3 Del Skrevet 9. februar 2004 Du har selv ansvaret for din egen seksualitet. Gjør noe med situasjonen.. Den som ikke vil være et offer, er ikke offer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå