Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var og så på klær i går. Er veldig glad i farver. Men fikk sjokk da jeg var i butikkene. Fikk vondt i hodet av å de alle de rare farvene i en salig blanding. Så ut som psykedeliske kunstverk fra Picasso. Huff. Tror jeg holder meg til de klærne jeg har og kasnkje kjøpe en og annen farveglad topp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er så fint med klær er at du kan velge selv hva du vil gå med 8) Jeg liker litt knæshe farger, bare de ikke er blandet noe særlig.. røde, lilla og orange striper ilag er ikke min greie for å si det sånn :P

Skrevet

Jeg synes moten er helt grusom nå, og har ikke giddet å sett på klær på en god stund. Sjokkrosa, oransje, sjokkgul, sjokkblå--rett fra åttitallet. Og de fæle buksene som stappes nedi støvlene :roll: Grøss.

I HM katalogen derimot hadde de mye fint, så man får da tro at det snur seg snart. De pleier jo å følge med i det generelle motebildet.

Gjest Ethereal
Skrevet

Her nede finnes det en kjede av butikker som heter Superstar, og det ser ut til at alt de har er i nyanser av mintgrønt, turkis eller sitrongult.

Selv liker jeg ikke såå mye farger; alle nyanser av svart :D , rødt og hvitt. I tillegg kan jeg om sommeren bruke lyseblått eller rosa, men der stopper det for det meste.

Fjortisklær og fjortisfarger er UGH, men det ser ut til at de ekle skoene vil fortsette. Her nede rusler alle, til og med fjortisene, rundt i pumps i knallfarger, uten hæler...

Skrevet

Jeg nekter å vise meg i noe som minner meg om min bestemors gamle gardiner.

Skrevet
Jeg nekter å vise meg i noe som minner meg om min bestemors gamle gardiner.

Grei leveregel det... :hoho:

Skrevet

veel folkens... Nå er det ikke akkurat noen som sier at disse knall-fargene skal brukes sammen heller da!

Veldig lekkert sammen med f.eks svart eller til jeans.

Skjønner ikke hvorfor nordmenn er så latterlig redd for farger. Eneste som skal være fargerikt er allværsjakken eller grilldressen!! :roll:

Skrevet

Jeg synes det er stygt med en genser som har turkise og grå brede tversoverstriper og stoffet er skikkelig 80-tall, uansett hvor svart buksen til er :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

ja mye av moten i vår er grusom, men på H M har de mere sukkertøysfarger og femtiog seksti talls stil, noe som jeg liker bedre enn neonfarger: så hver sin smak! :briller:

Skrevet

Da jeg så stripete BALL gensere i butikkvinduene på VIC* visste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte.

Og jeg som har spart mine til BAD TASTE og 80 tall's fester.

Kan jo ikke bruke de igjen jeg da siden det har blitt å finne i butikkene igjen!!!

Skrevet

H&M hadde finere farver ja. Var der i går.

Tversoverrtriper er jo ikke særlig kledelig. Slankende er det iallefall ikke. Er heller forstørrende. Rart at folk frivillig kler seg i det.

Skrevet

Tversoverrtriper er jo ikke særlig kledelig. Slankende er det iallefall ikke. Er heller forstørrende. Rart at folk frivillig kler seg i det.

Synes det er fint på slanke mennesker, og jeg går gjerne med det! Men jeg er en str. xs også da!

Gjest Seleena
Skrevet

Kva meinar du med det egentleg? Kvifor skal man gå rundt å vere SLANK til alle døgnets tider, når man kan heller fokusere på et normalt kroppsbilde der man går med akkuratt det man vil?

Eg har genser med tversoverstriper, er ikkje syltynn - men har normale kvinnelege former og eg ELSKER den genseren og går - ja - frivillig med den.

Den går tilogmed over rumpa, og har den på med stolthet. :-D

Skrevet

jeg digger disse klærne!! og fargene!! spes rosa og mint.. ypperlig!! kjære gud, måtte de aldri gå av moten :P

Skrevet
veel folkens... Nå er det ikke akkurat noen som sier at disse knall-fargene skal brukes sammen heller da!

Veldig lekkert sammen med f.eks svart eller til jeans.

Skjønner ikke hvorfor nordmenn er så latterlig redd for farger. Eneste som skal være fargerikt er allværsjakken eller grilldressen!! :roll:

VELDIG enig :)

..tror nok vi kommer til å undre oss over at vi f.eks. brukte penger på "boksesko" om noen år.

Skrevet

Jeg har opplevd 80-talls moten før, og har bare en ting å si: been there - done that!

Min glanstid med svære plast øredobber i neonfarger, lange kongeblå gensre og høyt hår - vel, de har vært og kommer ei tilbake :Hehe: !

Men inspirert av moten kan jeg bli - slettes ikke umulig at jeg dukker opp med en sjokkrosa t-skjorte i sommer.

Skrevet

Jeg liker fargene, noen av fargene, men blir svimmel av å gå i butikker, spesielt de som plasserer komplimentærkontrast-farger ved siden av hverandre....! Øynene blir helt rare... :kvalm:

Jeg liker rødt veldig godt! Rødt og svart sammen!

Men klærne må være tøffe...!

Farger er greit, men formen på klærne er viktigere....!

Skrevet

For en latterlig holdning.

Forøvrig så samtykker jeg i at det er kanskje ikke meningen at man skal ha på seg ALLE fargene samtidig selvom de henger slik i butikkene.

Skrevet

Det er mye knalske farger og klær nå ja :-?

Jeg bruker som oftest en god stund på å venne meg til klærne - og sånn som det skifter nå - så er det jo umoderne når jeg endelig har lyst til å gå med det *ler*...

Jeg styrer unna knallfarger - liker ikke å vekke oppsikt. Eneste jeg har som er knall - er en rød god genser.

På idol - var det masse stygge klær. Knallfarger - og fassonger som såg ut som skrekkeksempler fra 80 tallet *ler* Men - kanskje jeg liker det - om et par år....

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg elsker knallfarger, men ikke neonfarger. Om det er en ren fin farge uten at den er selvlysende, syns jeg det er nydelig. Ellers så elsker jeg rødt og svart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...