Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag har jeg en DÅRLIG dag, samboeren har vært utro igjen i natt :sukk:

Blir så lei meg. Startet med at han sendte meldinger til andre jenter da vi ble sammen og var sammen. Han har mer eller mindre slutta med dette.

Han skulle ut med jobben, og kom aldri hjem. jeg satt her og venta på han til klokka 8 i dag, da må jeg ha sovna tilslutt likevel. Nå klokka 11 kom han inn døra. Han sa ingenting, bare gikk tok en dusj.. Da han kom ned igjen sa han at han hadde hatt SEX med en kollega :sjokkert::sukk: Blir så lei meg. Vi har snakka om hus, barn og hund.. Også gjør han dette... :(

Han dro like etter parten vår på jobb for å få unna noe arbeide, så nå sitter jeg her aleine igjen... :(

Må bare få tankene over på noe annet. Hva er det som irriterer deg mest med samboeren? Hva blir du lei deg for ?

Anonym poster: b33d267ea9f15551b4cbe9efe650f38c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette noe som bare irriterer deg...?

• Liker 5
Skrevet

Du irriterer deg over utroskap? Jeg irriterer meg over fising.. Utroskap er dealbreaker,

• Liker 6
Gjest _La Femme
Skrevet

Fy faen. Hadde det skjedd meg hadde jeg reagert på en litt annen måte, for å si det mildt...

Skrevet

Oi.. jeg irriterer meg over at han er lat, treig, døv og rotete! Han kan heller ikke lage mat og han promper/raper unaturlig mye !

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg skjønner at dere reagerer på at jeg "bare" er irritert, men er jo ikke bare det da. Ikke uten grunn jeg har stappa i meg en melkesjokolade på 200g her nå, gråter og er så ufattelig sint og trist :tristbla:

Hva skal jeg gjøre?

Gjest _La Femme
Skrevet

Ja jeg skjønner at dere reagerer på at jeg "bare" er irritert, men er jo ikke bare det da. Ikke uten grunn jeg har stappa i meg en melkesjokolade på 200g her nå, gråter og er så ufattelig sint og trist :tristbla:

Hva skal jeg gjøre?

Jeg ville forlatt han, gått videre, gjort alt jeg kunne for å glemme han. Ingen tvil om det.

• Liker 1
Skrevet

Hva skal jeg gjøre?

Hadde jeg vært deg så hadde jeg prøvd å samle meg, ringt en venninne og bett henne rett og slett ta seg av meg til jeg klarte å tenke klart.. Så, når jeg hadde klart å samle krefter, pakket sakene mine og sagt ha det bra til den Jævla drittsekken.!

Skrevet

Hva skal jeg gjøre?

Gå fra han. Han har hatt sex med en annen, og han har flørtet(?) med andre jenter. Han fortjener ikke deg!

AnonymBruker
Skrevet

Han dro tilbake på jobben igjen? For å møtte hun andre igjen da eller? Virker ikke engang som han angrer og vil fikse opp med deg. Hadde jeg ALDRI tilgitt! Til og med gjort det før..

Anonym poster: 854fbd5b955db971950ec38832714695

Gjest Bella90
Skrevet (endret)

Hvorfor i huleste er du sammen med en som ikke respekterer deg og behandler deg som dritt? Og du synes det bare er irriterende? Jeg hadde blitt forbanna og gått fra han for lenge siden.

Men ja, ting som irriterer meg med samboeren

- at han snorker om natta

- at han jobber for mye

- at han søler og griser kolosalt mye når han lager mat og at det alltid ligger en hel middag i vasken. rydding for han er å stable alt det skittne i en haug å vente til jeg tar det

- at han fiser og raper irriterende mye

Endret av Bella90
Skrevet

Uhm, jeg irriterer meg når samboeren vil vaske dagen derpå og støvsuger under beina mine når jeg er hangover.

Hadde han vært utro hadde det irritert meg ja. Så mye at jeg hadde pakka sakene hans og satt de utenfor.

• Liker 1
Skrevet

So it's true. En gang utro alltid utro.

Skjønner meg ikke på kvinner og menn som faller i den fella stadig vekk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det som kanskje er mest merkbart for meg her er at han faktisk FORTELLER deg at "ja, du forresten var utro jeg" som om det er null problem. Og hvorfor! jo fordi han skjønner at du ikke kommer til å gå fra han. Han bruker deg tydeligvis og du godtar det. Om han er glad i deg eller i det hele tatt har følelser hadde han ikke behandlet deg som en dritt.

Hvor gammel er du egentlig??

Anonym poster: 2f878a34abf57e166bf5b484429af1ec

AnonymBruker
Skrevet

Og en annen ting - Overskriften burde være langt ifra det du har skrevet her - Dere er samboere er litt sjokkert her . Du fortjener bedre!

AnonymBruker
Skrevet

Det som kanskje er mest merkbart for meg her er at han faktisk FORTELLER deg at "ja, du forresten var utro jeg" som om det er null problem. Og hvorfor! jo fordi han skjønner at du ikke kommer til å gå fra han. Han bruker deg tydeligvis og du godtar det. Om han er glad i deg eller i det hele tatt har følelser hadde han ikke behandlet deg som en dritt.

Hvor gammel er du egentlig??

Jeg er 26 år og han 27. Har det ikke bra i dag... Vondt dette her. Venter fortsatt på han.. Har prøvd ringe men han tar ikke tlf lengere...

Skrevet

Jeg er 26 år og han 27. Har det ikke bra i dag... Vondt dette her. Venter fortsatt på han.. Har prøvd ringe men han tar ikke tlf lengere...

Ikke ring han, pakk tingene dine og dra..

• Liker 4
Skrevet

Å skaffe barn og hus er helt klart ikke svaret her. Ny bolig ( til deg) derimot :)

Lykke til! Du kommer ikke til å angre når du tenker tilbake på dette om noen år, da kommer du til å lure på hvorfor du i det hele tatt var i tvil ;)

Gjest Bella90
Skrevet

Kan jeg bare spørre hvorfor du finner deg i å bli behandlet på den måten? Hvorfor er du sammen med han?

AnonymBruker
Skrevet

I dag har jeg en DÅRLIG dag, samboeren har vært utro igjen i natt :sukk:

Blir så lei meg. Startet med at han sendte meldinger til andre jenter da vi ble sammen og var sammen. Han har mer eller mindre slutta med dette.

Han skulle ut med jobben, og kom aldri hjem. jeg satt her og venta på han til klokka 8 i dag, da må jeg ha sovna tilslutt likevel. Nå klokka 11 kom han inn døra. Han sa ingenting, bare gikk tok en dusj.. Da han kom ned igjen sa han at han hadde hatt SEX med en kollega :sjokkert::sukk: Blir så lei meg. Vi har snakka om hus, barn og hund.. Også gjør han dette... :(

Han dro like etter parten vår på jobb for å få unna noe arbeide, så nå sitter jeg her aleine igjen... :(

Må bare få tankene over på noe annet. Hva er det som irriterer deg mest med samboeren? Hva blir du lei deg for ?

Forlat han, uansett hvor vondt det kan føles. Har han vært utro har dere uansett ikke en lys fremtid. Gå ut og finn noen som elsker deg, og bare deg!:)

Anonym poster: f0567cf4be276a12dbf3d4f803eadf28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...