Gjest Grublende Skrevet 8. februar 2004 #1 Skrevet 8. februar 2004 Hadde en lang samtale med en jeg i lang tid har hatt en godt øye med, men som nå mistenker at jeg har funnet meg en annen. Noe som i grunnen ikke stemmer. Han sa slik som dette: "jeg trodde vi var like this...", også krysset han fingrene. Jeg forsto ikke helt hva han mente, og trenger litt hjelp av dere til å tolke det? Takk!
Joplaya Skrevet 8. februar 2004 #2 Skrevet 8. februar 2004 Nære, gode venner. Så nære at han ville tro du ville fortalt om du hadde en annen. Og hvis han nå tror du har en annen og ikke sier det, tror han kanskje også at dere ikke er sånn (krysset fingre) som han trodde dere var. Om jeg var deg ville jeg spurt selv hva han mente med det. For å finne ut mer om hvor jeg hadde han med tanke på følelser osv. Når han sier sånt og krysser fingrene, ville jeg tro du også kunne stille den type spm og snakke om den type ting.
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2004 #3 Skrevet 9. februar 2004 Hvorfor spurte du ikke han????????????
lenny Skrevet 9. februar 2004 #4 Skrevet 9. februar 2004 enig med yoplaia. han trodde dere var såpass nærme hverandre at du ville fortalt ham om det var noen andre.spør ham om det var det han mente og hvorfor han tror det er en annen og evt avkreft det om det ikke stemmer. kanskje han har sett deg i heftig flørt med en annen eller blitt fortalt det?han føler seg litt sveket antagelig. spør ham,det er det beste rådet jeg kan gi deg
Gjest Grublende Skrevet 9. februar 2004 #5 Skrevet 9. februar 2004 Hei igjen, og takk for svar dere. Joda, jeg spurte ham hva han mente med utsagnet- men han sa bare "glem det". Sikkert fordi han var litt oppgitt Kan egentlig bare sitere samtalen vår for å få en bedre oversikt: "Tror ikke du elsker meg lenger, jeg" (ta det med en klype salt) "Du har sikkert funnet deg en annen" "Jeg trodde vi var.. like this *krysser fingrene*"
Joplaya Skrevet 9. februar 2004 #6 Skrevet 9. februar 2004 Da tror jeg det er du som har en jobb foran deg. Med å fortelle hvor han står. At der ikke er noen andre osv. Glem det sa han kanskje fordi han var redd for å dumme seg ut, si noe som ikke gjengjeldes av deg.
*Kaisa* Skrevet 10. februar 2004 #7 Skrevet 10. februar 2004 Hvorfor spurte du ikke han???????????? Ja, hvorfor ikke. Skjønner ikke hvorfor man må gjøre ting mer komplisert enn det de egentlig er....
Tusseline Skrevet 10. februar 2004 #8 Skrevet 10. februar 2004 Grublende skrev jo om det, i sitt siste innlegg da, *Kaisa*?
*Kaisa* Skrevet 11. februar 2004 #9 Skrevet 11. februar 2004 God kommunikasjon kunne vel løse en del her tror jeg.. God kommuniksjon er alfa og omega i alle forhold. Prøv og snakke med han fortell hva du mener og føler. Og snakk så tydelig at det ikke går an å misforstå deg. Du må ikke være redd for å spørre og grave sjøl heller, da kommer du ingen vei. Tror dette gjenspeiler seg og lager problemer i de fleste forhold. Vi snakker ikke tydelig nok, utrykker oss ikke klart nok iforhold til den andre. Slik sitter den andre igjen med bare flere spørsmål istedet for å være litt klokere. Ganske unødvendig egentlig. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå