Gjest Janus Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Dette er bare en imaginær situasjon. Det har ikke hendt med meg, men jeg har lest at lignende ting har hendt med andre. La oss si at en mann er ute med en smoking hot venninne i miniskjørt og de er på vei til toalettet sammen på en uteplass. Hun foreslår hyggelig at mannen kan bli med henne på toalettet, slik at han slipper å stå i kø. Mannen lover å ikke titte, men får allikevel med seg et godt syn av hennes vakre og nakne ben, før det er hans tur til å urinere med en svakt erigert penis. De har kjent hverandre i flere år uten å være nære venner. Mannen er veldig glad i denne kvinnen og har i senere tid sett henne i et nytt lys og føler at det kanskje er noe der, men er litt usikker. Er dette den ultimate bekreftelse på at mannen er i vennesonen eller er det motsatt? Eller nøytralt? Mannen er komfortabel uansett hvilket utfall det får.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Det betyr at hun ikke respekterer at jentedoen er kun til for kvinner! Anonym poster: 2cc7f39f6189a0f6dea307dcb76ee9c7 21
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Vennesone. Jeg vil gå så langt som å si at han blir sett på som en venninne. Anonym poster: 76bc4d5540b2b2fe96b86ea55a658770 20
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #5 Skrevet 24. juni 2012 At han har svakt erigrert penis betyr at han legger mer i det enn han kanskje bør! Hun er trolig mer enn ei venninne for ham... Anonym poster: 1ee7a9e05f4443680059d10ed23408c7 2
Gjest BM2 Skrevet 24. juni 2012 #6 Skrevet 24. juni 2012 Er vel lite som fjerner all lyst hos meg en å se ei dame pisse... Pissende damer for min del plasserer seg i HarOverhodeIkkeLystPåDeg sonen. Utover det er du en ekkel kompis som snik-kikker på dette viset. 3
Gjest Janus Skrevet 24. juni 2012 #7 Skrevet 24. juni 2012 Da noterer jeg meg dette i tilfelle jeg skulle havne i en slik situasjon en gang. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #8 Skrevet 24. juni 2012 hahaha litt av en ting å tenke på. kunne aldri falt meg inn å ta med meg noen inn på do hvis formål var å tissse, uansett kjønn eller seksuell tiltrekning Anonym poster: 85ea2f75bf602157435c68ebdb0c09b9
Gjest .-L-. Skrevet 24. juni 2012 #9 Skrevet 24. juni 2012 (endret) Jeg er ikke enig med de andre Janus. Kanskje hun tar deg inn der for at du skal pule henne :gjeiper: Endret 24. juni 2012 av .-L-.
Lizbeth Skrevet 24. juni 2012 #10 Skrevet 24. juni 2012 Nå foretrekker jeg å gå på toalettet helt alene, men om jeg SKULLE ha gjort noe slik med en kompis av meg, er han så helt desidert i vennesonen, vil si at han er mer som en VENNINNE for meg, med andre ord.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #11 Skrevet 24. juni 2012 Haha enda en sexnovelle på kg Enig med andre, vennesone! Ellers, vil jeg nevne at det er ALLTID kø på jentedo, og det er vel heller at jenter må gå på guttedo for at der er det mindre kø.. Anonym poster: c3bf0d468923ff9f26e4bb1708532cda 5
Gjest Janus Skrevet 24. juni 2012 #12 Skrevet 24. juni 2012 Jeg er ikke enig med de andre Janus. Kanskje hun tar deg inn der for at du skal pule henne :gjeiper: Jeg heller selv mot vennesonen, selv om det kanskje foreligger andre signal som indikerer det motsatte utenfor toalettet. Nå har selvsagt ikke dette hendt meg personlig, men jeg har lest om lignende situasjoner og hørt at det har hendt med andre. :gjeiper:
Navnemjau Skrevet 24. juni 2012 #13 Skrevet 24. juni 2012 Vennesone de luxe edition. Jeg ......tror ikke ei vel bevart jente drar med fyr hun er interessert i på do for å bruke toalettet
Gjest .-L-. Skrevet 24. juni 2012 #14 Skrevet 24. juni 2012 (endret) Jeg heller selv mot vennesonen, selv om det kanskje foreligger andre signal som indikerer det motsatte utenfor toalettet. Nå har selvsagt ikke dette hendt meg personlig, men jeg har lest om lignende situasjoner og hørt at det har hendt med andre. :gjeiper: Ser ikke helt hvorfor hun skal dra med en manne venn inn på toaletett med mindre han er av den feminine typen, eller at han er hobby psykologen. Hvis en dame spør om jeg kan være med henne inn på toalettet for å snakke så hadde jeg sagt galant nei. Endret 24. juni 2012 av .-L-.
Gjest Anna.S Skrevet 24. juni 2012 #15 Skrevet 24. juni 2012 Hadde hun vært intressert i noe mer hadde hun ikke satt seg ned å pissa!! Hun hadde røska tak i han og knulla dritten ut av han, før hun retta på skjørtet og gikk ut 1
Gjest Janus Skrevet 24. juni 2012 #16 Skrevet 24. juni 2012 Ser ikke helt hvorfor hun skal dra med en manne venn inn på toaletett med mindre han er av den feminine typen, eller at han er hobby psykologen. Hvis en dame spør om jeg kan være med henne inn på toalettet for å snakke så hadde jeg sagt galant nei. Et overveldende flertall sier vennesonen her, men jeg er litt usikker selv. En annen detalj er at når mannen i historien nølte og poengtere at det egentlig ikke var kø på herretoalettet, så dro hun ham praktisk talt inn med makt. Jeg tror mannen i historien var rimelig overrasket og han har uansett ikke mistanker om at hun er forelsket, men lurer på om denne episoden definerte deres forhold som utelukkende vennskapelig en gang for alle eller om det er irrelevant i forhold til akkurat det.
athon Skrevet 24. juni 2012 #17 Skrevet 24. juni 2012 Dette er bare en imaginær situasjon. Det har ikke hendt med meg, men jeg har lest at lignende ting har hendt med andre. La oss si at en mann er ute med en smoking hot venninne i miniskjørt og de er på vei til toalettet sammen på en uteplass. Hun foreslår hyggelig at mannen kan bli med henne på toalettet, slik at han slipper å stå i kø. Mannen lover å ikke titte, men får allikevel med seg et godt syn av hennes vakre og nakne ben, før det er hans tur til å urinere med en svakt erigert penis. De har kjent hverandre i flere år uten å være nære venner. Mannen er veldig glad i denne kvinnen og har i senere tid sett henne i et nytt lys og føler at det kanskje er noe der, men er litt usikker. Er dette den ultimate bekreftelse på at mannen er i vennesonen eller er det motsatt? Eller nøytralt? Mannen er komfortabel uansett hvilket utfall det får. Det hendte meg, og det var veldig rart å tisse mens hun var i toalettet... Det var vel ekstra rart fordi jeg hadde vært forelska i henne lenge og slitt med å komme over det.
Gjest BM2 Skrevet 24. juni 2012 #18 Skrevet 24. juni 2012 Et overveldende flertall sier vennesonen her, men jeg er litt usikker selv. En annen detalj er at når mannen i historien nølte og poengtere at det egentlig ikke var kø på herretoalettet, så dro hun ham praktisk talt inn med makt. Jeg tror mannen i historien var rimelig overrasket og han har uansett ikke mistanker om at hun er forelsket, men lurer på om denne episoden definerte deres forhold som utelukkende vennskapelig en gang for alle eller om det er irrelevant i forhold til akkurat det. Dette er bare hennes lek med ham, hverken mer eller mindre. Det finnes ingenting av dypde bak dette stuntet. Husk, hun var beruset. 1
Gjest Janus Skrevet 25. juni 2012 #19 Skrevet 25. juni 2012 Det hendte meg, og det var veldig rart å tisse mens hun var i toalettet... Det var vel ekstra rart fordi jeg hadde vært forelska i henne lenge og slitt med å komme over det. Hva skjedde videre? Dette er bare hennes lek med ham, hverken mer eller mindre. Det finnes ingenting av dypde bak dette stuntet. Husk, hun var beruset. Ja, det er mulig, selv om mannen i historien ikke akkurat oppfatter det som han blir leket med om jeg har oppfattet historien rett. Faktisk så tror jeg han alt har glemt hele episoden. :gjeiper:
Gjest Janus Skrevet 25. juni 2012 #20 Skrevet 25. juni 2012 Vennesone de luxe edition. Jeg ......tror ikke ei vel bevart jente drar med fyr hun er interessert i på do for å bruke toalettet Hvem sa hun er vel bevart?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå