Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo!

prøvd selvbruningskrem jeg nå.. det ble ganske bra, men litt for gyldent. noen som vet om en selvbruner som gir en mer rosabrun nyanse? har svært lys, nordisk hud.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken selvbruner?

Jeg prøvde St. Tropez og ble veldig syden-gyllen. Altså mistenkelig brun. Men fargen var veldig fresh og syden-aktig, det skal den ha. Men på vinters tid passer det bare ikke.

Har Dior nå, blant annet for St. Tropez ga meg utslett (ikke i ansiktet heldigvis, men på armer og mage). Fornøyd med Dior.

Skrevet

Hei.

Jeg har ofte brukt ekspress varianten, men skal nå prøve vanlig. Hvor lenge skal "kremen" tørke før man kan kle på seg ? Mener å ha lest at kremen kan smitte på klær .....

( Bruker Loreal )

Skrevet

det jeg mente var om det finnes en krem som gir en litt rosatonet brunfarge..noe mer tilpasset oss med ekstra lys hud. tror det vil se mer naturlig ut, men vet ikke om det er mulig..

Skrevet
det jeg mente var om det finnes en krem som gir en litt rosatonet brunfarge..noe mer tilpasset oss med ekstra lys hud. tror det vil se mer naturlig ut' date=' men vet ikke om det er mulig..[/quote']

Jeg tror nok ikke det er mulig nei. De aller fleste vil gi en gyllen hudtone.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...