Gå til innhold

5 Things Girls Don't Seem to Understand About 'Nice Guys' Read more: 5 Things Girls Don't Seem to Understand About 'Nice Guys'

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Orket ikke lese alt, leste ca. halvparten og fant masse punkter i den artikkelen som var helt på trynet.

Anonym poster: b77a43af8220ef4d2b50a31e90a91f18

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg orka ikke å lese mye, men dette pisset med å være venner og ønske den som avviser deg alt godt er ihvertfall helt korrekt.

Bare en idiot oppfører seg sånn.

Den som måtte være teit nok til å avvise meg skal jeg ønske god tur raka vägen till helvetet! :smoke: hehe

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg orka ikke å lese mye, men dette pisset med å være venner og ønske den som avviser deg alt godt er ihvertfall helt korrekt.

Bare en idiot oppfører seg sånn.

Den som måtte være teit nok til å avvise meg skal jeg ønske god tur raka vägen till helvetet! :smoke: hehe

Du har jo vist med all tydelighet i dine utallige tråder at du er drømmemannen par excellence :ironi: .

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor i huleste skal man ønske alt godt for ei kjerring som avviser? Det er jo det samme som å akseptere at du ikke er bra nok for henne. Fuck that bitch.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Hvorfor i huleste skal man ønske alt godt for ei kjerring som avviser? Det er jo det samme som å akseptere at du ikke er bra nok for henne. Fuck that bitch.

Eller, det betyr at man ikke er en manbitch med et stort ego, og at man fint klarer å takle en avisning uten å gå ned i kjelleren.

Endret av .-L-.
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...