Gå til innhold

Tusenfryd og Bø sommerland

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Familien vår (5 stk) skal innom Tusenfryd og Bø sommerland i sommer. Jeg innbiller meg at jeg tidligere år har sett ulike tilbud feks at drar man innom Tusenfryd får man gratisbilletter til sommerland. Noen som vet om noen gode tilbud og hvor finner jeg dem?

Anonym poster: 9473cf11ce33fc43a21c029517a8a53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke noe om gratisbilletter, men kanskje andre vet.

Men det er slik at om du kjøper Tusenfryd-billettene når du er i Bø i Sommarland, så får du 50% rabatt. Og om du har sesongkort i Bø i Sommarland, vil du komme gratis inn på Tusenfryd (samt 7 andre parker i Europa - feks Bon-Bon-land i Danmark).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om de slipper inn nordmenn med sesongkort fra Bonbonland inn i Tusenfryd? Så nemlig at sesongkortet der var betydelig billigere enn på Tusenfryd, så om man likevel skal innom flere parker kan det lønne seg å starte i Danmark...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet ikke noe om gratisbilletter, men kanskje andre vet.

Men det er slik at om du kjøper Tusenfryd-billettene når du er i Bø i Sommarland, så får du 50% rabatt. Og om du har sesongkort i Bø i Sommarland, vil du komme gratis inn på Tusenfryd (samt 7 andre parker i Europa - feks Bon-Bon-land i Danmark).

:) Så bra!

Men vi tenkte oss på Tusenfryd først, deretter Bø sommerland. Noen som vet om samme rabattordninga gjelder da også? Altså at man da kan få 50 % rabatt på Bø sommerland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om de slipper inn nordmenn med sesongkort fra Bonbonland inn i Tusenfryd? Så nemlig at sesongkortet der var betydelig billigere enn på Tusenfryd, så om man likevel skal innom flere parker kan det lønne seg å starte i Danmark...

Det gjelder det!

Man kan kjøpe sesongkort i Bonbonland og bruke det på Tusenfryd og på Bø i Telemark.

Vi vurderte det i år, men syntes ikke det var verd det ved å måtte lage mye stress for å reise til Bonbonland...

Skal man dit uansett er jo saken annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Familien vår (5 stk) skal innom Tusenfryd og Bø sommerland i sommer. Jeg innbiller meg at jeg tidligere år har sett ulike tilbud feks at drar man innom Tusenfryd får man gratisbilletter til sommerland. Noen som vet om noen gode tilbud og hvor finner jeg dem?

det er sånn at hvis dere drar til bø i sommaland, så får dere tusenfrydbiletter til 50%, men for å få gratis inngang, så er det sesongkort dere må ha ;) Det blir billigere om dere forhåndsbestiller bilettene på nettet!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg ringte Bø sommerland og snakket med dem. De forklarte det slik at dersom man er i Tusenfryd og samtidig kjøper billetter til Bø sommerland får man 50 % rabatt på billettene til Bø sommerland. Og omvendt.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellab

Må bare si at jeg synes det er ganske unødvendig å bruke så mye penger på disse parkene. Det koster jo rundt 400/500 per person og man bruker masse penger mens man er der. Synes heller man skal finne på noe gøy som ikke koster så mye penger. Har ikke akkurat fått så mye ut av disse besøkene selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må bare si at jeg synes det er ganske unødvendig å bruke så mye penger på disse parkene. Det koster jo rundt 400/500 per person og man bruker masse penger mens man er der. Synes heller man skal finne på noe gøy som ikke koster så mye penger. Har ikke akkurat fått så mye ut av disse besøkene selv...

I Bø så er vel alt inne i parken gratis, og hvis man har med mat trenger man nødvendigvis ikke bruke så mye penger der inne. Jeg har vært masse i Bø og storkoste meg hver eneste gang jeg var der, gleder meg til å ta med barna mine ditt til sommeren :)

Anonym poster: 7b0ee5c2878e510f0d7b320871506502

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første får man gjerne to dager i en park for 400/500 pr pers. Og jeg vet ikke hvorfor ikke du føler du får utbytte av det, men for oss er det morro for både liten og stor.

Har testet flere parker, og har vel ennå ikke opplevd en eneste der vi følte vi fikk for mye tid... Som regel har vi alltid mer igjen vi vil oppleve, når vi reiser etter de kjøpte dagene. Også når vi knapt har sett en kø mens vi var der.

Vi kjøper kanskje et måltid mat mens vi er der. Men det er fordi vi har råd til det, og spanderer på oss det.

Vi kunne like gjerne hatt med matpakke, og klart oss med den.

De fleste steder er jo alt gratis bare man har betalt for inngang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...