Gjest avocadoen Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Jeg har nå fått alt for mange venner på facebook, så jeg tenkte å slette ca. 100 personer. Men så har jeg to problemer 1. Hvor er "administrer venner"-knappen? Må jeg gå inn på hver eneste profil? 2. Tenk om jeg møter en av de på gata eller at de sender mld på face og spør hvorfor jeg sletta dem. Hva skal man svare da? Å slette venner på facebook er litt som å kaste bamser når man er liten for man har for mange. Trist
Honeydew Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 (endret) Sitter og holder på med det samme nå, var kommet opp i nesten 1300 og det blir for dumt (angrer på den perioden hvor jeg godtok stort sett alle som addet meg, ja...). Jeg holder meg i første omgang til å slette dem jeg uansett ikke ville kjent igjen på gaten, så da er det problemet løst. Grunnen til at jeg ikke har gjort dette før er at det er sykt stress. Måten jeg gjør det på nå er gjennom bursdager-siden; hvis du holder pilen over "friends"-boksen ved hvert navn kan du velge "unfriend". Eneste som er irriterende er at siden oppdaterer seg for hver gang man sletter noen, og da må man scrolle seg nedover på nytt... En annen, litt mindre effektiv metode jeg bruker er å slette etterhvert som folk jeg ikke kjenner dukker opp på newsfeeden, og når de har bursdag (føles litt slemt, men whatever. De merker det nok ikke uansett). Endret 24. juni 2012 av Honeydew
Millimani Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Husk at det går også an å dele i grupper, slik at du kan f.eks. la bare en liten del av vennene få lov å se veggen din, eller få se bildene dine....du kan blokkere noen fra chatten, fra å skrive kommentarer osv. Men når man har 1300 venner så skal man bare slette med god samvittighet. Det skal jo faktisk være mulig å ha en slags oversikt på alt og alle
hjertesukka Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Jeg sletta ei som hadde over tusen venner og tenkte at hun sikkert ikke merka det, men dama oppdaga det omtrent med det samme! Og hun sendte både desperat melding og ny venneforespørsel. Fatter ikke hvordan hun greidde å oppdage det så fort. 1
klumsa Skrevet 25. juni 2012 #5 Skrevet 25. juni 2012 Veldig mange installerer et program som gjør at de kan se hvem som sletter dem. Så er nok derfor ho merka det fort
Gjest Frk.Franzen Skrevet 25. juni 2012 #6 Skrevet 25. juni 2012 (endret) Veldig mange installerer et program som gjør at de kan se hvem som sletter dem. Så er nok derfor ho merka det fort Tenkte også det. Jeg har installert unfriend finder, og sjekker den jevnlig Endret 25. juni 2012 av Frk.Franzen
Gjest avocadoen Skrevet 25. juni 2012 #7 Skrevet 25. juni 2012 Tenkte også det. Jeg har installert unfriend finder, og sjekker den jevnlig Men blir du lei deg om du blir unfrienda? Jeg liker ikke å såre folk.. hilsen ts
Millimani Skrevet 26. juni 2012 #8 Skrevet 26. juni 2012 Er noe i det. Men ble litt nysgjerrig på unfriend-finder...er den vanskelig å finn/installere? Vet ikke om det er riktig av meg å gjøre det, men...
Gjest happy_me Skrevet 26. juni 2012 #9 Skrevet 26. juni 2012 Hvordan får man unfriend-finder? Merker jeg ikke er sikker på om jeg egentlig vil se hvem som ikke vil være vennen min, men nysgjerrigheten rår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå