Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hører om mange som treffer både den ene og den andre på sider som sukker.no.

De får det til å høres såre enkelt ut med bilde, profil og ladida.

JEG VÅGER IKKE!

Jeg er en noe over gjennomsnittet pen jente, med sosiale antenner, og som i utgangspunktet ikke har noe problem for å komme i kontakt med det motsatte kjønn. Mitt problem er at jeg ikke ønsker å bli gjenkjent.

Jobber i en klesbutikk som selger herreklær. Kristiansand som by er heller ikke verdens største, og det er klart at dette ikke akkurat hjelper på selve motivasjonen til å melde seg inn.

Ser for meg et typisk scenario hvor jeg har sett en fyr på sukker/han har sett meg, og så ser han meg i butikken...uff, nei... jeg blir helt kvalmen av hele tanken. Vet at dere sier "men han er jo også medlem" osv. Hva om mine venner ser meg der, kollegaer? Jeg vil ikke at alle og enhver skal kunne si "haha, der er guri".

Og vær så snill, ikke skriv "så ikke meld deg inn". Det er det siste jeg trenger.

Trenger tips fra noen som er like pysete som meg!

Anonym poster: 3eaef21ea631e73e933d1007056035a8

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Du trenger ikke ha bilde eller ekte navn. Begge deler er valgfritt, jeg har ingen av delene, (men profilen min er ikke så veldig seriøs uansett).

AnonymBruker
Skrevet

Sånn tenkte jeg også i starten. Men vet du hva? Jeg tok steget en dag og gjorde det, og var åpen om det til andre også. Hva tror du skjedde?

Jo, plutselig fikk jeg høre at begge søstrene mine var der og, alle de beste kompisene mine, kollegaer og hele bulingen!! De hadde bare ikke sagt noe så lenge jeg selv ugleså det litt, ja da ville de jo ikke røpe seg.

Nå tenker jeg nesten mer på det som Facebook nr. 2, der det er ukjente folk og ikke kjente. Folk kan jo gjenkjenne meg fra bildet, men nå veit jo alle at jeg er der litt uansett så det spiller ingen rolle. Hvis noen lurer, så si akkurat det du tenker - at du er veldig skeptisk men hopper i det for å se om du kan lære noe av det. :)

Anonym poster: 8ded906c308216c375e56775353cb7b4

AnonymBruker
Skrevet

Kan skjønne at det føles litt kleint når du bor i en mindre by, men det er jo veldig veldig vanlig å være på en sånn side da. Og du trenger ikke skrive altfor utleverende om deg selv i profilen. En fordel med å bli gjenkjent, er jo faktisk også at flere vet at du er singel, og dermed tør de kanskje ta kontakt irl for å bli kjent med deg...

Men du velger selv :) Jeg bor på et ganske lite sted, heldigvis i et stort fylke, og har ikke satt eksakt plassering på kartet, så jeg er litt forsøksvis anonym jeg også...

Anonym poster: e31623498f1e0ec662547a8bca12f300

Gjest Anna.S
Skrevet (endret)

JEg jobbet også i en herreklesbutikk tidligere og jeg så en del av kundene mine på nettet, og så ikke på det som flaut eller noe. Neste gang de kom inn i butikken så hadde vi noe å snakke om. Om de datet noe eller hva slags erfaring de hadde der inne.

Det er kjempevanlig med nettdating nå, det er faktiks slik at nettdating har kommer forbi det å treffe noen via felles kjente.

http://www.tv2.no/gmn/nettprat/flest-finner-kjaereste-paa-nett-3281137.html

Endret av Anna.S
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jeg blir ofte gjenkjent fra sukker og omvendt. Synes bare det er morsomt :)

Skrevet

Ja, Kr.sand er en "liten" by.

Jeg har også blitt gjenkjent, men bryr meg ikke så mye om det. Det er jo en grunn til at de kjente meg igjen, de er jo der selv. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hvis du blir gjenkjent er det jo kun fordi de også henger på datingsidene, så da er du jo ikke alene.

Jeg sier bare kjør på med å lage en konto der :)

Skrevet

En kamerat av meg sa en gang til meg at han hadde funnet profilen min men han hadde ikke lest den. Brydde meg ikke. Jeg har også funnet folk jeg kjenner på sukker eller match.com men det spiller ingen rolle. Mange som har funnet lykken på internett, så lov å prøve. Både jeg og andre jeg kjenner.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant eksen der, og har sett flere kamerater og bekjente. Når jeg har funnet dem først har jeg blokkert :) Går helt greit det, det er jo en ganske vanlig sjekke- og bli kjent-arena, med masse normale folk.

Anonym poster: e31623498f1e0ec662547a8bca12f300

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...