Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

post-37809-0-16911900-1340487911_thumb.p

Jeg har lyst til å tatovere et engelsk ord på åtte bokstaver på undersiden av høyre arm, med skrift som går oppover slik at jeg kan lese den selv. Den skal altså "nederst" på høyrearmen når jeg vender undersiden mot meg selv, om det var forståelig forklart. La med en illustrasjon, men vet ikke hvor oppklarende den er :sjenert:

Bare lurer på om du har sett noen med en tatovering på den plassen? Blir det fint eller ser det dumt ut?

Anonym poster: b8d70d3e986add4320760f1aebc45e5d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

min erfaring er at det er du selv som må vite om det er fint eller ei.

folk har forskjellige meninger om det og om tattovering generelt. det er du som skal leve med det.

Anonym poster: f1a37947dc43d468fb0ef2ead4b7f86d

AnonymBruker
Skrevet

Synes det der så litt merkelig ut..

Anonym poster: cbe974d6e773355091f305f67545aa0c

Skrevet

Du kommer til å angre på at den er vendt den veien hvis du plutselig en dag vil ha flere tatoveringer.

AnonymBruker
Skrevet

Teksten skal forresten gå rett oppover armen, ikke på skrå slik som den vises på illustrasjonen. Fikk bare ikke til å vende den noen grader på Paint :)

Er temmelig sikker på at jeg ikke skal ha flere tatoveringer på armen i fremtiden, med mindre du mener det blir dumt med tanke på tatoveringer andre steder på kroppen?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er dumt. Det er et sted som lett eksponeres, og selv om du føler at du har "funnet deg sjæl" nå, så kan jeg nesten garantere deg at du vil forandres som person etterhvert som du blir eldre. Hvis det er en tekst som betyr så mye for deg og som du lager for at du skal kunne lese den, så trenger du vel ikke ha den på kroppen - da er den vel uansett med deg mentalt?

Anonym poster: 7f5bd5b65e31bd81a63aac696fc7788d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er dumt. Det er et sted som lett eksponeres, og selv om du føler at du har "funnet deg sjæl" nå, så kan jeg nesten garantere deg at du vil forandres som person etterhvert som du blir eldre. Hvis det er en tekst som betyr så mye for deg og som du lager for at du skal kunne lese den, så trenger du vel ikke ha den på kroppen - da er den vel uansett med deg mentalt?

Anonym poster: 7f5bd5b65e31bd81a63aac696fc7788d

Takk for din mening :) Jeg trenger jo egentlig ikke å ha ordet på kroppen, men synes det ville vært tøft og at andre kunne tenkt litt på det. Det er forresten ikke ord som "believe" eller "stay strong", men et ganske originalt ord som få vet hva betyr, men som betyr veldig mye for meg.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv tatovert underarmen, ikke akkurat der du tenker på, men litt lengre ned mot håndleddet. Tatovøren mente jeg var helt teit som ville ha den plasseringen, men jeg var bestemt. Har ikke angret en dag siden :)

I mitt tilfelle er det slik at når jeg har bestemt meg for en plassering, så blir det der. Da har ikke andre så mye de skulle sagt.

Men som noen andre her var inne på, så kan det være lurt å tenke på om du vil bygge på tatoveringen etterhvert, og se hvilke muligheter du har.

Anonym poster: 23b2b352645a563fa9e1fc30046139ae

Skrevet

Det er din kropp, så til syvende og sist, så er det du som bestemmer, men jeg synes det så veldig random ut og fløt dårlig med kroppens linjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...