Gå til innhold

Teit å be om en klem ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje litt teit overskrift, men skal prøve å gjøre en lang historie kort. Så håper noen gidder å lese :)

Jeg er super forelska i en fyr , som jeg har prøvd meg på,ble avvist på en veldig hyggelig måte,han syns bare det var veldig hyggelig å høre at jeg likte ham osv. Og han er utrolig koselig, smiler og hilser hver gang jeg møter ham. Kjenner ham ikke godt,Kjenner han på en måte bare gjennom hans jobb. Så han er ikke en jeg har kontakt med utenom.

Men han vet nok ikke hvor godt jeg liker ham, for det er veldig godt.

Uansett så klarer ikke jeg å glemme ham,er jeg forelska så er jeg forelska.....

Så kommer greia her da,jeg skal flytte bort en periode fra august.

Og han flytter herfra i oktober,for da er han ferdig med sin jobb her og han bor langt unna.

Så når jeg flytter herfra som bare er litt over en mnd. til kommer jeg aldri til å se ham igjen :(

Og det er det eneste som står i hode mitt nå, tenk å aldri få se ham igjen. Han er den hyggeliste gutten jeg har møtt (selv om jeg fikk et nei fra ham).

Så jeg klarer virkelig ikke å reise herfra før jeg har tatt farvel med ham. Så hvordan kan jeg få til det. Vil det være dumt å si det til ham når jeg vet han ikke er interessert i meg på samme måte.

Ville det være teit å spørre om å få en klem i det minste ?

Alt jeg ønsker meg er en liten klem.... Er det for mye å be om ?

Jeg vil ikke mase eller være påtrengende for jeg respekterer han såpass.

Jeg vil bare noe så enkelt som å si hadet siden vi aldri kommer til å treffes igjen.

Håper noen gadd å lese og kan komme med sine synspunkter.

Anonym poster: 7cc337414b902c42c2a2518b3738eec6

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Treng du ein anledning til å ta farvell, eller er du bare usikker på klemmingen?

Kan vell fint sei at du ønsker å gi han ein avskjedsklem og så klemme han? Er like enkelt å gi klem som å be om å få ;)

Og når de alikevell ikkje kjem til å treffes, så trur eg ikkje du skal bekymre deg så mykje for om han synest du er påtrengende. Du har jo ingenting å tape på å sei farvell på ein fin måte

Endret av @Maja
AnonymBruker
Skrevet

Treng du ein anledning til å ta farvell, eller er du bare usikker på klemmingen?

Kan vell fint sei at du ønsker å gi han ein avskjedsklem og så klemme han? Er like enkelt å gi klem som å be om å få ;)

Og når de alikevell ikkje kjem til å treffes, så trur eg ikkje du skal bekymre deg så mykje for om han synest du er påtrengende. Du har jo ingenting å tape på å sei farvell på ein fin måte

Ang klemmingen må jeg jo se an situasjonen litt,hvor jeg treffer på ham for å snakke med ham. Kanskje litt flaut å stå å klemme ham midt på butikken. Liten plass hvor alle vet hvem man er :P

Men ang. dette å gi en klem i stedenfor å be om en var jo ganske fin, den hadde jeg ikke tenkt på .

Vil jo gjerne bare gi ham en avskjedsklem og ta farvel på en fin måte.

Og han syns jo alt er hyggelig, så kanskje han bare synes dette og er hyggelig da. Men ikke vet jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre at det ikke blir veldig feil å gi en klem...

Men et lite spørsmål til , er elendig på slik hvordan man skal gå frem.

Si jeg møter på ham, og normalt ville vi bare sagt hei til hverandre.

Hvordan kan jeg best starte samtalen med det at jeg bare vil ta farvel siden jeg flytter snart ?

Hvis jeg ikke vet hva jeg skal si på forhånd så blir alt bare tull.

Eller skal jeg ikke tenke så mye på det og bare si rett ut hva jeg mener ?

Og så avslutte med en klem.

Greit nok at jeg snart ikke kommer til å se ham mer alikevel, men alle de han jobber med og omgås her vet godt hvem jeg er.

Men jeg tror ikke han er en som vil gå rundt å snakke om det, det var hvertfall det han sa sist når jeg ba om at det skulle forbli mellom oss.

Gjest Purelove
Skrevet (endret)

I forje uke ba jeg om en klem når jeg møtte daten min. :rodmer: han ble veldig glad og vi hadde en laaaaaaang klem sammen. Varte i ca 2 min.. åååååååååååh. BE OM EN KLEM :fnise:

Vi satt på restauranten så sa jeg bare mens jeg så nede på bordet, " kan ikke jeg få en kleeeem? med sånne uskyldige øyner som katten med shrek. Du kan gjøre det samme?;)

Endret av Purelove
Skrevet

Godt å høre at det ikke blir veldig feil å gi en klem...

Men et lite spørsmål til , er elendig på slik hvordan man skal gå frem.

Si jeg møter på ham, og normalt ville vi bare sagt hei til hverandre.

Hvordan kan jeg best starte samtalen med det at jeg bare vil ta farvel siden jeg flytter snart ?

Hvis jeg ikke vet hva jeg skal si på forhånd så blir alt bare tull.

Eller skal jeg ikke tenke så mye på det og bare si rett ut hva jeg mener ?

Og så avslutte med en klem.

Greit nok at jeg snart ikke kommer til å se ham mer alikevel, men alle de han jobber med og omgås her vet godt hvem jeg er.

Men jeg tror ikke han er en som vil gå rundt å snakke om det, det var hvertfall det han sa sist når jeg ba om at det skulle forbli mellom oss.

Kan ikke helt si at jeg ser meningen med det.

Det er bedre for deg selv at du heller begynner å se mot nye horisonter allerede nå.

• Liker 3
Gjest Janus
Skrevet

Det er aldri feil med en god klem og du trenger ikke om å be om en, men du kan gi en. :)

Oppriktig talt synes jeg klemmer er sterkt undervurdert. Som mye annet.

:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du ser kanskje ikke helt meningen med det nei.

Men det gjør jeg, det vil være lettere for meg å komme over han etterhvert hvis jeg får tatt et farvel.

Hvis ikke så vil jeg gå å tenke på at jeg aldri fikk gjort det.

Samtidig er det jo det at jeg har hatt litt med ham å gjøre gjennom jobben hans som gjør at jeg også vil ta farvel, men det er jo bare det at det blir mye vanskeligere siden jeg liker ham veldig godt.

Takk til alle som sier jeg bare skal klemme i vei :)

Jeg må få det til.

Klemming er veldig undervurdert ja, en klem er aldri feil.

Men for å si det så hadde jeg aldri vurdert dette hvis denne personen misslikte meg eller var sur på meg fordi jeg likte ham osv. For har vært borti de også.

Skrevet

Dette er jo litt som en gave fra skjebnen ellernoe. Jo mindre du ser han jo mer kommer du over han, noe som bare er positivt i og med at du ble avist.

• Liker 1
Skrevet

Gi fyren en klem og lev i fortvilelse over det du har smakt på men aldri får. Om du ikke har en rebound i bakhånd så setter du igang hjertesorg av en annen verden. Lykke til!

Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Jeg hadde følt det utrolig ubehagelig derom en jeg avviste kom bort å ga meg en klem, til tross for at jeg hadde vært hyggelig når jeg avviste ham og i etterkant. Har dere noe kontakt ellers utenom at dere sier hei når dere møtes på butikken etc? Virker han som en peron som liker nærkontakt med folk han ikke er så nær? Hvis ikke ville jeg helt kllart styrt unna.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det må være greit med en klem, jeg har både fått klemmer av menn jeg har vært ulykkelig forelska i (og som har visst det), ekser og menn som har vært forelska i meg, uten at det har vært noen stor sak. Men det er antagelig bra dere flytter til forskjellige steder, så det er lettere å komme over ham :)

Anonym poster: b4413e529464119b984d7eac9074dcf7

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo litt som en gave fra skjebnen ellernoe. Jo mindre du ser han jo mer kommer du over han, noe som bare er positivt i og med at du ble avist.

Eller... let the stalking begin! Gjerne på facebook også.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal for all del ikke gå rett bort å gi ham en klem, den klemmen kommer mye an på "settingen" der og da. Det må liksom passe inn.

Først er det bare å ta et farvel, så får den klemmen være en bonus.

Jeg syns bare det er hyggelig om folk vil klemme meg,selv om jeg ikke er interessert i dem.

Treffer jeg ham bare ute er det som regel bare hei,men gjennom jobben så prater vi en del mer, og han spør om alt mulig og er super koslig å prate med. Har han også på facebook, der han liker bildene mine og skriver på statusen min osv.

Ja det er bra vi flytter til hver sin kant av landet for da blir det lettere å glemme ham. Når jeg først blir forelska så går ikke følelsene over uansett hvor mye jeg prøver .

Skrevet

Du tror kanskje at å klemme på han kommer til å gjøre det bedre, men sannheten er at det kommer til å gjøre det verre. Si bare hadet på en ordentlig måte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...