Gå til innhold

Båt eller campingvogn?

19 stemmer

1. 1. Skal vi velge båt eller campingvogn?

• Båt
      11
    • Campingvogn
      8

Anbefalte innlegg

Gjest Starlit
Skrevet

Hei

Nå er det sommer blitt, og da frister tanken om å gå til anskaffelse av campingvogn eller båt :)

Problemet er at vi ikke har råd til å kjøpe begge, men èn av dem... Så er vi i tillegg usikre..

Hvilken skal vi velge, synes dere:) ?

Hva ville dere valgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er budsjettet deres? Jeg ville ha valgt båt. Campingvogn fører med seg mange lumske campingplasser og grilldresser.

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Hva er budsjettet deres? Jeg ville ha valgt båt. Campingvogn fører med seg mange lumske campingplasser og grilldresser.

Du virker jo nøytral da, mtp avatar og navn. Personlig ville jeg også godt for båt. Da kan du dra på små miniferier hver dag istedenfor ¨å ærmest flytte til vogna en uke, men det er jo lettere å få venner (og fiender) på camping da.

Endret av Herr Heftig
AnonymBruker
Skrevet

Dere får ikke mye for 5000.

Anonym poster: d5a92a0b014eb485a25d59026cd8fc19

• Liker 1
Skrevet

JEg forettrekker campingvogn. Liker ikke båt og trives bedre på land enn i vann. Dessuten liker jeg fjorder og fjell, føler jeg ikke får opplevd så mye av det i båt. Men båt er sikkert strålende for de som liker å kun vøre rundt vannet, trives med saltvann, måker og reker!

Gjest Cessie
Skrevet

Vi har begge deler, og det er absolutt campingvogna som blir brukt mest. Noen sommere reiser vi rundt i Sverige og Norge, andre sommere har vi sesongplass slik at det blir som å ha hytte. I år har vi sesongplass på en rolig liten campingplass i Buskerud, neste år blir det kanskje et sted i havgapet. Båten blir kanskje brukt til en helgetur i året.

Skrevet

Jeg hadde valgt båt, men mest fordi jeg er mest vant med å dra på ferie i innlandet. Havet, strender, skjærgårder og koselige øyer frister mer da:) Men har du campingvogn har du jo mulighet til å dra mer innover i landet hvis dere interesserer dere for det og da. Båten er jo begrensa kun til havet og rundt der!

Gjest Starlit
Skrevet

Budsjettet vårt ligger på rundt 200.000 :)

Vi satser derfor på å kjøpe brukt, og har nå fått mange gode tips om potensielle båtselgere!

Det er klart vi ønsker oss begge deler, men vi kan ikke kjøpe alt samtidig :)

Skrevet

Jeg ville valgt båt. Elsker å være på sjøen på varme dager.

AnonymBruker
Skrevet

Budsjettet vårt ligger på rundt 200.000 :)

Vi satser derfor på å kjøpe brukt, og har nå fått mange gode tips om potensielle båtselgere!

Det er klart vi ønsker oss begge deler, men vi kan ikke kjøpe alt samtidig :)

Ja, det er det klart at det må bli en stygg motorbåt. Dere hører ihvertfall ikke hjemme i seilmiljøet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er det klart at det må bli en stygg motorbåt. Dere hører ihvertfall ikke hjemme i seilmiljøet.

Hva faen er det for slags svar?

Anonym poster: 140d249891b82d864f834e91f22ce58d

• Liker 1
Skrevet

Bor dere ved vannet da? Det er jo ganske relevant. :)

Gjest Starlit
Skrevet

Nei, for det er ikke seilbåt vi skal ha heller :) Men daycruiser ;)

Haha!

Gjest Starlit
Skrevet

Bor dere ved vannet da? Det er jo ganske relevant. :)

Tja, bor ca. 200 m unna småbåthavna :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva faen er det for slags svar?

Anonym poster: 140d249891b82d864f834e91f22ce58d

Tror det kommer fra noe stygt noe :fnise:

Anonym poster: e6b64083f294422d9b2276e1c93d443e

Gjest IngvildSF
Skrevet

Bor dere ved hav eller innsjø? Syns det har mye å si, siden man kan dra på mange forskjellige steder på havet, men innsjøen begrenser naturligvis mulighetene.

Gjest Starlit
Skrevet (endret)

Bor dere ved hav eller innsjø? Syns det har mye å si, siden man kan dra på mange forskjellige steder på havet, men innsjøen begrenser naturligvis mulighetene.

Bor ved en småbåthavn på landet vi :) Og det er ved havet ja.

Endret av Starlit
Gjest IngvildSF
Skrevet

Bor ved en småbåthavn på landet vi :) Og det er ved havet ja.

Da ville jeg valgt båt ;) Man har så mange muligheter når man kan reise langs kysten. Mye morsommere å sitte i båt mens den kjører enn en bil er det også.

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke tenke meg noe kjedeligere enn å sitte og skvulpe i en båt.

Anonym poster: e185a15e964092d1f5c2d7e792aee5bf

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke tenke meg noe kjedeligere enn å sitte og skvulpe i en båt.

Anonym poster: e185a15e964092d1f5c2d7e792aee5bf

Man sitter ikke å svulper i en båt når man seiler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...