Gå til innhold

Leppefarge for oss som ikke liker å ha noe på leppene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri noe på leppene mine. Hvis de er tørre kan jeg ha på litt lipsyl, men selv når jeg pynter meg så er sjeldent leppestift eller lipgloss en del av rutinen. Jeg liker rett og slett ikke følelsen av å ha noe på leppene, føler bare jeg kliner det på vannglass, flasker etc.

Likevel kunne jeg av og til tenke meg å framheve leppene litt. Finnes det noen produkter for sånne som meg? Noe som ikke er knæsj og synes veldig godt, og heller ikke merkes at man har på?

Venter spent på svar :)

Anonym poster: c07fa1db3ae5302ec2ad5ed45fb3d3e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Clinique har fått noen nye lip balms i blyantform som ikke gir så mye farge og som ikke er seige eller altfor tørre. Føles bare som lipsyl. Kanskje det kan være noe?

Anonym poster: 35bf5669800e72000902ed489ee92ace

Skrevet

Prøv lipstains! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv lipstains! :)

Fra hvilket merke er det?

Skrevet

Jeg må få anbefale clarins instant lip perfector! De er helt fantastiske!!! Det er på en måte en blanding av lipbalm og lipgloss, med et lite hint av shimmer - er ikke obvious, men den gjør at leppene ser litt plumpet ut på en måte (ikke ducklips altså). De kommer i rosa, peachy nude, og beige nude, men de alle såpass gjennomsiktige at det er bare et hint av farge som lar din egen farge skinne gjennom. Er litt, dine lepper, men bedre hvis det gir mening. Gir faktisk fukt på leppene, holder seg fine (blir ikke hvite i kantene), lukter himmelsk, en tube varer lenge, og de koster ikke allverdens heller sammenlignet med andre dyrere merker. Jeg takler ikke å ha noe uttørkende på leppene så jeg unngår leppestift/lipgloss til vanlig, men disse gir faktisk fukt samtidig som de ser bra ut.

Jeg kjøper de herfra http://www.feelunique.com/p/Clarins-Instant-Light-Natural-Lip-Perfector-12ml?curr=GBP og de kommer relativt raskt i posten. Jeg har rosa og peachy nude og er veldig fornøyd med dem.

swatch (ikke min swatch).

Skrevet

Du kunne ikke tenkt deg å prøve slike leppepenner.. eller hva det nå heter. Det ser ut som en tusj. Du kjenner nesten ikke at du har noe på leppene, men det kan vært lurt å ha et lag lipsyl på etterpå. Iallefall på Max Factor sin, den ble jeg litt tørr av, men la ikke merke til den ellers.

AnonymBruker
Skrevet

Gode tips her! Skal sjekke ut sånne penner + lepomadene fra Burts and bees!

AnonymBruker
Skrevet

Har bestilt mange sånne leppepomader med farge, men blir alltid skuffet over fargen. Ønsker en rød farge uten rosatoner, har noen noe å anbefale? eventuelt hva heter slik farge på engelsk?

Anonym poster: 18e9a2b69417cf8f5e0be9100aabb68a

Skrevet

Du kan prøve ut lip tint fra Max Factor, jeg liker de veldig godt.

1171103_max.jpg

Skrevet

Jeg er som deg. Bruker ikke leppestift eller lignende, da jeg ikke liker følelsen den gir meg på leppene.

Men jeg har den her fra Burt's bees (lip shimmer), i fargen Peony.

Den føles som en leppomade, men gir farge.

http://www.coverbrands.no/merker/burt-s-bees/lip-shimmer/

Jeg kjøpte min på Cubus faktisk :) Og er veldig fornøyd med min. Skal teste ut en annen farge neste gang.

Skrevet

Vet ikke om disse blir helt match for deg, men anbefaler de likevel da den jeg har prøvd er mitt absolutt favoritt leppeprodukt noensinne: The Balm Read My Lips Lipstick

I motsetning til hva navnet antyder, så er dette strengt tatt ikke en leppestift, det er en balm med farge (og noen av dem har litt shimmer). Jeg har bare prøvd den rosa, men den er nydelig, gir et perfekt hint av farge og fuktighet uten å være for mye. Den gir også plumping effekt, og på meg stikker det litt en kort stund etter jeg tar den på, men jeg har ingenting imot den følelsen og det går fort over.

AnonymBruker
Skrevet

Fra hvilket merke er det?

Lipstains er genialt! Det er mer som vann som trekker inn i leppene og farger dem i stedet for å legge seg utenpå. De varer mye lenger enn stift/gloss, og du kjenner ikke at du ha noe på leppene i det hele tatt. Min favoritt er Benetint fra Benefit. :)

Anonym poster: a1192ea0c78af260ee0a04edcdcf0b4b

AnonymBruker
Skrevet

Lipstains er genialt! Det er mer som vann som trekker inn i leppene og farger dem i stedet for å legge seg utenpå. De varer mye lenger enn stift/gloss, og du kjenner ikke at du ha noe på leppene i det hele tatt. Min favoritt er Benetint fra Benefit. :)

Anonym poster: a1192ea0c78af260ee0a04edcdcf0b4b

Får man kjøpt denne her til lands?

Anonym poster: 36ef5227aa6ac9d84e6ed93cf0332950

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...