Gå til innhold

Hvor ofte trener du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tittelen sier seg selv. Hvor ofte trener du, og evt hva?

Anonym poster: c82deeccc40e12a43a25c9bce35df758

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trener minst 3 ganger i uken, da har jeg program med 10 min oppvarming, et fullkroppsprogram styrke, og 30 min på ellipse. Er jeg heldig/har tid/ork flere dager så tar jeg kondisjonsøkter i tillegg.

• Liker 1
Gjest puffy
Skrevet

Veldig varierende, sist uke var jeg inne i en god periode og da trente jeg 4 dager. Pleier som regel å gå på timer, veksler mellom kondisjon og styrke. Synes dette fungerer veldig bra for meg! Skal prøve å få treng 4 dager denne uken også :)

Skrevet

Da jeg var i mammapermisjon hadde jeg en veldig fin rutine på det.. Trente styrke på bein + cardio og mage/rygg på mandager, håndball på tirsdager, intervaller og mage/rygg på onsdager, og styrke på armer + cardio og mage/rygg på torsdag eller fredag.. Også ehndte det jeg tok en sykkel/joggetur i løpet av helga hvis jeg ikke spilte håndballkamp. Så det blir vel 4-5 treningsøkter det da..

Nå er det litt vanskeligere å finne tid ettersom jeg har begynt å jobbe, men prøver så godt jeg kan å få til minst 2 økter i løpet av uka + en joggetur e.l i løpet av helga.. Skal ha ferie i 5 uker snart, så da trapper jeg nok opp treninga igjen tenker jeg..

Skrevet

Vanligvis 3-4 ganger i uka, mest kondisjon men også litt styrke. Går en del tur utenom.

AnonymBruker
Skrevet

6 ganger i uka. 2 styrkeøkter og 4 spinningøkter.

Anonym poster: ce2d941fb6dfc3aec01f9f79d4bedda9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener spinning 3-4 ganger i uka.

Anonym poster: b0e20dc3be9d44d620845f454e8bf207

AnonymBruker
Skrevet

Kommer litt an på hvor travelt det er på jobb, men jeg forsøker å få til 4 økter i uka, jevnt fordelt på styrke og kondisjon. Har jeg tid og lyst, stikker jeg innom en ekstra gang for yoga eller pilates også.

Anonym poster: 571ccf8b85cbd2d8635fef9efa194fed

AnonymBruker
Skrevet

6 dager i uka.

Annen hver dag sykling og løping (Langrennsski på vinteren), også styrketrening etter hver økt.

Bruker ca 1,5 til 2 timer på trening hver dag.

Anonym poster: d5823329eaf97b7b37ce818a50026686

Skrevet

Jeg danser med rockering mens jeg sjonglerer en stav, gjennomsnittlig en halvtime hver dag :) Også går jeg også rundt en halvtimes tur i skogen så mange ganger om dagen jeg klarer. Synes det er mye koseligere enn treningssenter, de liker jeg meg ikke på!

Gjest cool_water
Skrevet

Trener fra 4-6 økter i uka på treningssenter. Utover det så blir det også fjellturer, sykkelturer, gåturer og joggeturer :)

Skrevet

Fra 3 til 5 ganger i uka.

Kickboxing (med puter) én gang i uka, diverse videoer med styrke/kondis-trening. Nå holder jeg på med Jillian Michaels’ "Ripped in 30" og er halvveis i den siste videoen. Gjør den over mye lengre tid enn man egentlig skal, ettersom jeg trener med andre ting også. I tillegg prøver jeg å få inn et par joggeturer i uka.

Når videoen er ferdig blir det mer jogging pluss litt styrkeøvelser og en annen video nå og da, tenker jeg.

Har også gått på noe som heter "Cardio Boot Camp" som var skikkelig hardt, vurderer å begynne på det igjen!:)

I tillegg er jeg ute med hesten min hver dag og går/rir. Men det teller jeg ikke som trening.

AnonymBruker
Skrevet

I tillegg er jeg ute med hesten min hver dag og går/rir. Men det teller jeg ikke som trening.

Det gjør det vel! Aktiv er du :jepp:

Anonym poster: 24a3a987b52b114ed7863a327c25b856

AnonymBruker
Skrevet

Jogger 3-4 ganger i uka. Og går en del utover det. Men regner joggeturene som trening :)

Anonym poster: 6c4102e610b2281c4a896c9a87b10b29

Gjest *Maja*
Skrevet

I snitt 5 ganger i uka. Prøver å jogge 5 mil i uka.

• Liker 2
Skrevet

Trener styrke 4 ganger i uka og jogging 2 ganger

Skrevet

2 ganger hver dag, i balndt har vi fri kanskje på søndagen. Så det ligger på 12-14 økter pr uke. :jepp:

Elsker det :D

Skrevet

Trener som regel 5-6 dager i uka. Mest styrke, noe cardio og litt MMA! :)

Skrevet

Trener 5-6 dager i uka.Blir en salig blanding av kickboksing, jogging, styrke og sykling. Fordelen er at jeg får brukt kroppen variert, og har sjelden\aldri skader eller smerter selv om jeg trener mye og hardt.

Skrevet

I det siste har jeg klart å trene cirka 4 ganger i uken.

Veksler mellom styrketrening på treningsstudio for meg selv,

spinning, jogging og fjelltur en gang i blant!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...