Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg la plutselig merke til at venneantallet hadde steget fra 430 til ca 570, uten at jeg har lagt til noen nye. Dette antallet står kun når jeg logger inn på Facebook på pc'n, for når jeg logger inn på Facebook på iphone står det fortsatt 430...

Har noen andre opplevd dette?

I tillegg når jeg går på Account Security ser jeg at jeg har innlogginger fra både facebook for iphone og facebook for android. Men jeg har jo ikke android! I tillegg så jeg nå at den ene active session'en var fra Halden... Jeg bor ikke i Halden!!

Jeg trykket selvsagt på end activity.

Jeg forandret passord forrige mandag, da jeg merket dette her. Men det ser ut til at det ikke hadde noen betydning.

Noen som vet hva dette er? Om det er noe virus, eller om det ikke er noe farlig?!

Anonym poster: a15605fca7e135ba2c3aab0de08b7ef5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnen til at du plutselig har fått fler venner er fordi de som har sletta profilen sin nå er synlig i vennelista av en eller anna teit grunn. Du kan slette de da.

Men det andre der lurer jeg på selv også ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ok, da var venneantallet oppklart ;) Takk!

Noen som vet noe om det andre jeg etterspør? Senest i dag stod det facebook for android, og jeg trykket selvsagt på end session med en gang... Jeg har og byttet passord. Synes dette er så merkelig!!

AnonymBruker
Skrevet

Please.... ingen som vet??

Ser at det IGJEN står facebook for android, og klikket IGJEN på end activity. Tror jeg bytter passord nok en gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...