Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2004 #1 Skrevet 8. februar 2004 Hei Jeg har en litt utstående føflekk akkurat i kanten av der BH-spilen kommer. Er det farlig med utstående føflekker? Jeg skal til legen snart for underlivsundersøkelse, kan jeg spørre legen da om denne føflekken er farlig, eller må jeg bestille ny time? Er det vondt å fjerne føflekker. Jeg må jo innrømme at jeg føler den er litt i veien og, liksom redd for at jeg skal komme borti den. Noen med erfaringer?
Arkana Skrevet 8. februar 2004 #2 Skrevet 8. februar 2004 Det er ikke farlig med utstående føflekker, det som er farlig er hvis de har ujevne kanter, ujevn i fargen eller endrer størrelse. Du kan godt få den fjernet om du vil, det gjør fastlegen der og da. Litt vondt/ubehagelig etterpå er det jo, men ikke så ille.
Emy Skrevet 8. februar 2004 #3 Skrevet 8. februar 2004 Be legen til å ta en titt på den når du først er der. At en føflekk er utsående er overhodet ikke ensbetydende med at den er ondartet. Langt derifra. Men du kan jo fjerne den uansett dersom den er ubehagelig. Da vil den også bli tatt prøver av. Å fjerne føflekker et ikke vondt. Det finnes en rekke ulike metoder. Kommer ann på hvor på kroppen den sitter. Veldig vanlig er det å få lokalbedøvelse ( kun et lite sprøytestikk rett ved siden av føflekken )
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2004 #4 Skrevet 8. februar 2004 Det er ingen problemer å få den fjernet og spesielt hvis den er under bh-spilen. Jeg har også gjort det og den skjæres vekk under lokalbedøvelse. Enkel og greit. Du kan nevne det til legen når du er der, men regner med at han setter deg opp på ny time da det tar litt tid, hvis han ikke har god tid da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå