Gå til innhold

Min mor som fyller 70 ønsker seg en tatovering.....Skrift og plasseringsforslag ønskes.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet dette høres utrolig ut, men min mor som fyller 70 om et par uker ønsker seg faktisk en tatovering. Hun mistet sin mann for et par år siden og sørger hver dag over tapet av mannen hun virkelig elsket.

Når jeg spurte hva hun ønsket seg til 70 års dagen sa hun "en tatovering med navnet hans"

Jeg ble mildt sagt sjokkert for hun har et hull i hvert øre og det er så langt hun har gått til nå liksom....

MEN ønsker hun det så er det klart hun skal få det.

Jeg har selv ingen tatoveringer og trenger litt hjelp til noen spørsmål jeg sitter med fra litt mer drevne folk innen dette.

Navnet hun ønsker å tatovere er Ray

- Hvor er den beste plasseringen av en slik tatovering?

Hun pratet selv om at hun vurderte på håndleddet eller på ankelen. Hvor blir det mest smakfult at hun tar en slik tatovering (litt med tanke på hennes alder også)

- Jeg ønsker veldig gjerne noen tips til skrifttype og om man bare bør tatovere navnet eller noe annet som omkranser litt.

Tar i mot alle tips og ideer med stort takk :-)

- Er det risikabelt for en dame på 70 å ta en tatovering?

- Hun bor i Albir på Alicante. Noen her som vet om bra og hygieniske tatoveringssteder i Albir, Alicante eller Benidorm

Anonym poster: 4f1d62fb217599fb945d7ab212db83e6

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, jeg elsker henne allerede!

Hvor hun ønsker spørs jo på hvor ofte hun selv ønsker å se den, og om hun ønsker at andre skal se den. På ankelen gjorde det på meg veldig, veldig vondt, mens håndleddene var helt ok. ( Og folk har forskjellig smerteterskel, ja..ankelen er derimot gjerne mer på bein enn håndledd. )

En fin løkkeskrift ville nok vært det peneste, og jeg vil anbefale dele å få tatovøren til å lage et lite utkast. Eller hun kan eventuelt skrive navnet hans selv, eller f.eks finne et rev eller lignende hvor han selv skrev det? Litt mer spesielt:)

Jeg kjenner desverre ikke til tatovører på de nevnte stedene, men jeg googlet litt:

http://www.the-inker.com/

Disse ser utrolig dyktige ut! Selv om det "bare" er litt skrift, ville jeg absolutt valgt noen som ser ut som de kan sakene sine. Og det vil jeg påstå disse kan..

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Kjør på med tattisen på håndleddet, der kan hun se den uten noe problem og hun kan vise den frem uten å måtte ta av seg skoene, og hun kan skjule den med en klokke om hun skal noe hvor det ikke passer med en tatovering :jepp:

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Smart valg med ankel eller håndledd. Her strekker ikke huden seg så mye heller, så den holder seg fin lengre.

Hva gjelder fonter, så må man bare velge noe man selv liker. Men intrikate fonter med mye krusseduller, kan bli styggere etterhvert. At det vil sklii litt ut.

PS: Jeg digger din mor!

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke hjelpe så mye med det praktiske her men; Mora di er knalltøff! :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

ah!!! Jeg digger mora di!

Anonym poster: 80970965e6f979295afafd87f5ce033c

Skrevet

Så skjønt! Jeg synes ABSOLUTT håndleddet heller enn ankelen. Der kan hun jo ikke se den, og det blir litt rart tenker jeg, minne av mannen sin på ankelen.. Det blir mer personlig på håndleddet :) Ville holdt den litt liten og hatt relativt tynne linjer så den ikke bare blir en liten "klatt" - mer smakfullt med tynnere skrift. Og ville tatt den på venstre hånd så hun kan skjule den med en klokke om hun vil :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange bra tilbakemeldinger.

Regner med at det blir på håndleddet hun tar den ja siden hun ført ønsker seg en tatovering.

Noen som har tips til sider o.l. hvor man kan se ulik tatoveringstekst?

Anonym poster: 4f1d62fb217599fb945d7ab212db83e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...